ישעיהו רוזנברג מונה לתפקיד מנכ"ל הוט מובייל

עו"ד מיכל פליישר תמונה לסמנכ"ל הרגולציה של קבוצת הוט ■ המינוי השלישי עליו דווח אתמול הוא של אילן ברוק (39) שימונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בהוט

אילן צחי, המנכ"ל הנכנס של קבוצת הוט, מגבש סביבו נבחרת חדשה. אתמול הוא הודיע על שורה של מינויים שקרוב לוודאי גם לא יהיו האחרונים.

ישעיהו רוזנברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של הוט מובייל, מונה לתפקיד מנכ"ל החברה. בתפקידו האחרון שימש רוזנברג כמ"מ מנכ"ל החברה. רוזנברג מביא עמו כעשרים שנות ניסיון בשוק התקשורת, הוא שמש כסמנכ"ל הנדסה ותפעול הרשת בסלקום בין השנים 2005-2012, לפני כן עסק מספר שנים בפיתוח ומחקר בנושאי אנטנות, מכ"ם והתפשטות גלים ורדיו. רוזנברג בוגר ומוסמך בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב. ומשרת כסא"ל במיל, בחיל השריון.

מינוי נוסף בקבוצה הוא של עו"ד מיכל פליישר, (43) שתמונה לסמנכ"ל הרגולציה של הקבוצה. פליישר משמשת כמנהלת מערך הרגולציה בחברה ומובילה את התחום כבר חמש שנים. מיכל מביאה עימה ניסיון רב שנים בשוק התקשורת ובתחום הרגולציה, מתקופת עבודתה בלשכה המשפטית של משרד התקשורת, וקודם לכן כאשר שימשה כשותפה וראש מחלקת תקשורת במשרד עורכי הדין זיסמן, אהרוני, גייר ושות'.

המינוי השלישי עליו דווח אתמול הוא של אילן ברוק, (39) שימונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בהוט. בתפקידו האחרון שימש אילן כסמנכ"ל המכירות בחברת הוט מובייל ב- 3 שנים האחרונות. בעבר שימש כמנהל אגף המכירות והסחר בפרטנר. ברוק יחליף בתפקידו את אסי מויאל, מנהל החטיבה העסקית בחברה.