טריפל סי השיקה שרותי Azure Pack מבוססי ענן

טריפל סי תציע תשתית של מיקרוסופט, מבוססת ענן ופתרונות יישומיים שתוכננו לענות על צרכי הלקוחות

באירוע משותף להשקת שירותי Azure Pack של טריפל סי, מיקרוסופט ותים נטקום, שנערך אתמול בשבוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב, השתתפו כ- 500 אורחים, לקוחות ושותפים. באירוע, הכריזה טריפל סי על הרחבת תשתיות הדאטה-סנטר והטמעת טכנולוגיות ענן חדישות של מיקרוסופט, שפותחו לענן מיקרוסופט והותאמו במיוחד ל- Service Provider.

במסגרת הרשת החדשה: Cloud OS Networks, חברת טריפל סי משיקה שירות חדש המבוסס על שרות Azure Pack, והיא תטמיע בשלב ראשון בחוות השרתים שלה 200 שרתי HP ואלפי מכונות וירטואליות המנוהלות על ידי Azure Pack מבית מיקרוסופט, עם דיסק בטכנולוגיה חדשנית של חברת InfiniDat בנפח של 1.1PB, ושירותי מומחה של חברת מלמ-תים. היקף הענן מוערך ב- 15 מיליוני שקלים.

טריפל סי תציע תשתית של מיקרוסופט, מבוססת ענן ופתרונות יישומיים שתוכננו לענות על צרכי הלקוחות. שירותיה של טריפל סי מוצעים כיום ללמעלה מ-3,000 עסקים וארגונים ברחבי הארץ ממגוון מגזרים: היי-טק, ממשלה, מוסדיים, עסקים קטנים ועוד.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "בחרנו בטכנולוגיה של מיקרוסופט להרחבת התשתית, בשל אמינות הפתרון, הביצועים הגבוהים, האטרקטיביות הכלכלית, הגמישות והידידותיות למשתמש. הפלטפורמה היא חלק מרשת עולמית של ספקי ענן וניתן יהיה לעבור בין עננים כולל אלו של מיקרוסופט. את תהליך התכנון וההטמעה ליוו המומחים של תים נטקום, שנבחרו בשל הידע והניסיון שצברו בשנים האחרונות בתחום. כיום, Azure Pack הוא שם דבר בעולם הענן ואנחנו בטוחים שהוא יספק מענה לשירותים התובעניים ביותר שאנחנו מציעים לעסקים בישראל".