הטיפ היומי: מניית מעו"ף שנסחרת בדיסקאונט וצפויה לעלות

מחלקת המחקר של JP מורגן ממליצה על מניית נייס ב"תשואת יתר" ומעלים את מחיר היעד ל-49 דולר

חברת נייס , שמפתחת תוכנות לניהול קשרי לקוחות וסיכונים לשוק האזרחי והביטחוני, נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב, ושווי השוק שלה הוא כ-2.6 מיליארד דולר.

אנו סבורים שבשנת 2014 יהיה שיפור קל בהוצאות של ארגונים בתחום ה-IT, ולהערכתנו נייס ממוצבת היטב כדי ליהנות מהגידול בשימוש במידע קולי ו-וידאו ביישומים הקשורים למודיעין עסקי.

אנחנו לא משנים את התחזיות שלנו לתוצאות החברה בשנת 2014. הצפי שלנו הוא לרווח נקי פרופורמה של 2.83 דולר למניה על הכנסות של 1.03 מיליארד דולר בשנה זו.

בכך, התחזיות שלנו בנוגע לחברה גבוהות מעט מקונצנזוס האנליסטים, שהוא לרווח נקי פרופורמה של 2.79 דולר למניה על הכנסות של 1.02 מיליארד דולר.

מניית נייס נסחרת כיום במכפיל של 15.8 על הרווח הצפוי בשנת 2014, המהווה פרמיה צנועה על מכפיל הרווח הממוצע בחמש השנים האחרונות.

עם זאת, אנחנו מאמינים שהמניה מוערכת בחסר כשלוקחים בחשבון את המומנטום החזק ברווחים ואת פרופיל הסיכון הצנוע, כשאנו נכנסים לשלב של התחזקות במחזוריות הוצאות הארגונים על IT.

נוסף על כך, אנחנו חושבים שמניית נייס עשויה להיות ראויה למכפיל גבוה יותר, לאור שינוי בתמהיל המכירות בזכות מכירות תוכנה ותוכנה כשירות (SaaS), שהן בעלות שולי רווח גבוהים יותר.

אנחנו מאמינים שנייס תציג ביצועי יתר ביחס למניות אחרות מתחום הסיקור שלנו ב-6-12 החודשים הקרובים. אנו מעלים את מחיר היעד למניית החברה מ-46 דולר ל-49 דולר - המשקף פרמיה של כ-14% על פני מחירה הנוכחי בשוק. המלצתנו נותרת ללא שינוי, "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, JP מורגן. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם