מניית היום: מזנקת בכ-10% בעקבות השלמת 2 פרוצדורות

מדיגוס השלימה שתי פרוצדורות מסחריות ראשונות בטורקיה בדור החדש של מוצר הדגל שלה

חברת הביומד מדיגוס , העוסקת בפיתוח ושיווק מכשור רפואי לפרוצדורות אנדו-כירורגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום, כי השלימה שתי פרוצדורות מסחריות ראשונות בדור החדש של מוצר הדגל שלה, מערכת ה-MUSE.

לאחרונה, קיבלה מדיגוס אישור 510(K) מאת ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) לשיווק המערכת. שתי הפרוצדורות נערכו בטורקיה, וההנהלה ביצעה הערכה של תוצאות הביניים של פרוצדורות אלה כמו גם של המשוב אשר התקבל על ידי הרופאים והמטופלים.

מערכת ה-MUSE הינה מכשיר רפואי המאפשר ביצוע פונדופליקציה (פרוצדורה ניתוחית לעטיפת הדופן הקדמי של הקיבה על הוושט) באופן זעיר-פולשני ללא חתכים דרך הבטן. שיטה זו עושה שימוש בסיכות כירורגיות סטנדרטיות בדרך פחות פולשנית, המסייעת לשיפור הטיפול בחולה ובעלת פוטנציאל להגדלת יעילות בתי החולים, על ידי חיסכון בעלויות והפחתת אשפוזים וימי אשפוז.

המערכת מאפשרת לחולי GERD להנות מפתרון ארוך טווח על ידי שיקום המבנה האנטומי של הושט באמצעות מכשור רפואי זעיר פולשני על מנת להפחית או להעלים לחלוטין את תסמיני המחלה.

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס, מסר: "מדיגוס פועלת במרץ להמשיך בהשקה ובהרחבת השימוש במערכת ה-MUSE על מנת לשפר את הטיפול בחולים בשווקי מפתח כגון טורקיה".