אינסוליין חתמה על הסכם לשיווק המוצר שלה בישראל

ההסכם כולל רכישת כמויות מינימום של מוצרים בהיקף של 1.5 מיליון שקלים בשלוש השנים הראשונות

חברת אינסוליין , שפיתחה מכשיר לשיפור מתן אינסולין לחולי סוכרת, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה שיוביל להפצת המוצר שלה גם בישראל. אינסוליין חתמה על הסכם עם דין דיאגנוסטיקה, חברה פרטית שמתמחה בשיווק מוצרים בתחום נוזלי הגוף ומעבדות המחקר. דין דיאגנוסטיקה תשווק את מוצר ה-InsuPad של אינסוליין בישראל.

ההסכם כולל רכישת כמויות מינימום של מוצרים בהיקף של 1.5 מיליון שקלים בשלוש השנים הראשונות. דין דיאגנוסטיקה תהיה אחראית על כל הפעילות השיווקית למוצר בישראל, כולל תועמלנות רפואית, פרסום ותמיכה בלקוחות.

שוק היעד של המוצר בארץ הוא כ-50 אלף חולי סוכרת, שמזריקים אינסולין בזמן הארוחות. המוצר אינו דורש מרשם רופא, ונכון להיום, מחירו טרם נקבע, משום שעדיין לא נחתמו הסכמים עם קופות החולים וחברות הביטוח. דיונים בנושא יחלו בהקדם.

לדברי רון נגר, מנכ"ל אינסוליין, "לאחר כניסה מוצלחת לגרמניה, ובהמשך להסכם הפצה בהולנד ובלגיה, אנו שמחים לדווח על כניסה גם לישראל, שבה ישנם עשרות אלפי משתמשים פוטנציאליים. ההסכם מהווה מימוש של האסטרטגיה העסקית שמטרתה גיוון מקורות הכנסה עם שותפים נוספים".

אינסוליין נסחרת בתל אביב בשווי 224 מיליון שקל.