האם בקרוב נוכל לאבחן מלנומה דרך הסמארטפון?

חברת הסטארט-אפ Derma compare, המאפשרת לאבחן מלנומה באמצעות הסמארטפון, היא בין 7 החברות הזוכות בתחרות הסטארט-אפים של פרטנר

חברת פרטנר הכריזה על שבעת חברות ההזנק הנבחרות של מיזם הזנקת הסטארט-אפים על גבי פלטפורמות רשת הדור הרביעי. 15 היזמים והסטארט-אפים שנבחרו מתוך 116 הצעות שהוגשו למיזם, ה-Orange 4G Innovation lab הציגו את הצעותיהם בפני חבר השופטים, מתוכם בחרה פרטנר את השבעה שייקחו חלק בתוכנית המיזם במשך 12 שבועות.

שבעת הנבחרים מציגים פעילות הנוגעת בתחומי הרפואה, הרכב, הבידור והפנאי ועזרה לבעלי מוגבלויות. התוכנית של פרטנר מאפשרת לסטארט-אפים הנבחרים נגישות לרשת סלולרית ולמעבדה של החברה על מנת שהמפתחים יוכלו להתנסות ולבחון את הפתרונות שלהם על רשת אמיתית.

מנחם תירוש, ה-coo של פרטנר ויו"ר ועדת השיפוט, ציין: "ההצעות שנבחנו על ידינו, אשררו פעם נוספת את היצירתיות החדשנות והיוזמה של תעשיית המוחות הישראלית. ההצעות נגעו לתחומי חיים רבים, שאין לי ספק שיהפכו את חיינו לטובים יותר. עבורי להיות חלק ממיזם כזה הוא גאווה. בחרנו לאחר התלבטויות רבות בשבעה יזמים, כי אנו רוצים לאפשר לכל אחד מהם את תשומת הלב המרבית ולאפשר לו לצמוח ולהתפתח. למיזם כמוOrange 4G innovation lab, יש חשיבות גדולה, מעבר לתמיכה ולסיוע, אנחנו נסייע לאלו שיתאימו לפרוץ לשווקים בינלאומיים".

הסטארט-אפים הנבחרים:

Derma compare - חברה המאפשרת באמצעות יכולות ויזואליזציה מתקדמות, לאבחן מלנומה על בסיס צילום באמצעות מכשיר הסמארטפון.

Feel stream - מאפשרת שיפור חווית משתמש בדור 4 בעיקר בעולמות הווידיאו, תוך שימוש בפרמטרים מהסמארטפון.

Glance - Glance - הוא פתרון חדשני המאפשר יצירה של אלבומי תמונות ווידיאו, שמירתם בענן ושיתוף מיידי בין קבוצות משתמשים.

I4drive - I4drive - עושה שימוש ביכולות חיישני מכשיר הסמארטפון. ניתוח המידע מתורגם להתראות בזמן אמת, בעת נהיגה.

Simple as Me - Simple as me - מציעה קונספט שיתוף וידיאו מהפכני המאפשר למשתמשים לייצר תכני וידיאו, על בסיס סיפורם האישי, ולשמש כמקור השראה לצופים באתר.

VoiceITT- VOiceITT - הוא פתרון מהפכני המאפשר לעשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקושי שפתי להשתמש בסמארטפון, כ-Translator לקול טבעי.

Magisto- Magisto - הוא פתרון חדשני המאפשר באמצעות בינה מלאכותית, עריכת וידיאו אוטומטית תוך הוספה של תמונות, מוזיקה ותמות שונות.