המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת במסחר דליל

בוול סטריט ובבורסות מרכזיות באירופה לא יתקיים היום מסחר ■ בסין דווח היום כי המחיר הממוצע של בתים חדשים בסין רשם עלייה של 7.7% בחודש מארס, לעומת מארס 2013

יום המסחר בבורסות אסיה (ו') ננעל במגמה מעורבת במסחר דליל, לאחר שגם בניו-יורק הסתיים אמש המסחר במגמה מעורבת. בבריטניה, גרמניה, הונג קונג, סינגפור, אוסטרליה וארה"ב לא מתקיים היום מסחר לרגל חג הפסחא.

המתיחות בין רוסיה לאוקראינה ממשיכה לעמוד במוקד תשומת הלב. אתמול נפגשו בז'נבה שורה של דיפלומטים רוסים עם עמיתיהם מארה"ב ואירופה, בניסיון להגיע לעמק השווה. במסיבת עתונאים משותפת, אמרו ג'ון קרי וסרגיי לברוב כי ישנו הסכם להרגעת המצב באוקראינה והמנעות מאלימות. לברוב אמר כי לרוסיה אין רצון להכנס לאוקראינה בצורה צבאית. נשיא רוסיה, פוטין, אמר אתמול במסיבת עיתונאים כי הוא מקווה שרוסיה לא תיאלץ להשתמש בכוח במטרה להגן על האינטרסים שלה במזרח אוקראינה.

בזירת המאקרו פורסם אתמול בארה"ב נתון התביעות השבועיות לדמי אבטלה, שעלה ב-2,000 ל-304 אלף, עלייה קלה מהנתון הקודם שהיה הנמוך ביותר מאז 2007. אנליסטים צפו עלייה למספר של 315 אלף.

לאחר פתיחת המסחר (17:00) התפרסם מדד הייצור של פילדלפיה, שטיפס באפריל לרמה של 10 נקודות, מעל התחזיות בשוק שעמדו על קריאה של 9.6 נקודות ולאחר שבמארס המדד עלה לרמה של 9 נקודות.

עוד פורסם בארה"ב ספר הבז' הבוחן את השינויים הכלכליים ב-12 מחוזות הפד בחודשים האחרונים. על-פי הדוח, 10 מתוך 12 מחוזות הפד דיווחו על שיפור, בעוד מחוזות קליבלנד וסנט לואיס דיווחו על ירידה בהיקף הפעילות הכלכלית.

מניות סוני ושארפ רשמו עליות של יותר מ-1% במסחר בטוקיו. יונדאי מוטור עלתה ב-1.5% בסיאול.

בסין דווח היום כי המחיר הממוצע של בתים חדשים בסין רשם עלייה של 7.7% בחודש מארס, לעומת מארס 2013.