שבוע עמוס בדוחות בוול סטריט: האם הראלי יימשך?

היום לאחר סיום המסחר צפויה נטפליקס לדווח על רווח של 83 סנט למניה ברבעון הראשון ■ ביום רביעי ידווחו אפל ופייסבוק לאחר סיום המסחר, כשהצפי הוא לרווח של 10.17 דולר למניה, ו-24 סנט למניה בהתאמה

השבוע הנוכחי בוול סטריט צפוי להיות שבוע קריטי. לאחר ההתאוששות מהנפילות האחרונות, ולאחר סוף שבוע ארוך בשל חג הפסחא בו לא מתקיים מסחר, מספר חברות ענק ידווחו על תוצאותיהן הפיננסיות לרבעון הראשון בשבוע הקרוב, מה שישפוך אור על ההתאוששות בארה"ב - האם אכן הכלכלה התאוששה מהחורף הקשה, כפי שרמזה יו"ר הפד ג'נט ילן? כמו כן, התוצאות יצביעו על מידת ההשפעה של הירידה בצמיחה ובביקוש בסין על החברות האמריקניות.

בין המדווחות השבוע ניתן למצוא את אפל , מיקרוסופט , מקדונלדס , פייסבוק ונטפליקס. היום לאחר סיום המסחר צפויה נטפליקס לדווח על רווח של 83 סנט למניה ברבעון הראשון. מחר לפני הפתיחה צפויה AT&T לדווח על רווח של 70 סנט למניה ומקדונלד'ס על רווח של 1.24 דולר למניה.

ביום רביעי תדווח אפל לאחר סיום המסחר, כשהצפי הוא לרווח של 10.17 דולר למניה ברבעון. גם פייסבוק צפויה לדווח באותו יום לאחר הסגירה, והאנליסטים המכסים אותה צופים רווח של 24 סנט למניה ברבעון.

התוצאות המאכזבות של IBM וגוגל בשבוע שעבר, כמו גם הגבהים אליהם הגיעו המדדים, הביאו לגל מכירות במניות הטכנולוגיה והביומד. כעת, כשהמדדים התאוששו מעט, התוצאות של השבוע הנוכחי עשויות להכריע אם השוק הולך לגל נוסף של ירידות, או שמא לראלי נוסף.

הצפי הוא שחברות S&P 500 יציגו צמיחה של 1.7% ברבעון הראשון. מדובר בנתון נמוך בהרבה מכפי שנחזה בתחילת השנה, אז צפו הכלכלנים צמיחה של 6.5%.