מגט טקסי להון סיכון: נמרוד מאי מונה למנכ"ל RDSeed

סמנכ"ל השיווק של גט טקסי ינהל את קרן ההשקעות של רפאל ואלרון ■ מאי שימש לפני גט טקסי כסמנכ"ל שיווק ב-PLYmedia, אינקרדימייל (פריון כיום), דיסני ועוד

מגט טקסי להון סיכון: סמנכ"ל השיווק לשעבר של גט טקסי, נמרוד מאי, מונה לאחרונה למנכ"ל RDSeed, מיתוג מחדש לחברת ההשקעות Navitrio של חברת אזרוח הטכנולוגיות RDC מבית רפאל ואלרון. "אנחנו מתכננים להשקיע ב-6-8 חברות בשנה, כשמבחינתנו אנחנו יכולים להשקיע 150-200 אלף דולר כחלק מסבב משקיעים או להוביל בעצמנו סבב השקעה של עד מיליון דולר", מסביר מאי.

בגלגול הקודם פעלה החברה תחת השם Navitrio, תחת המנכ"ל דרור ליוויר, כיום מנכ"ל חברת POSE, אחת מחברות הפורטפוליו של הקרן. חברת Pose, שהוקמה ב-2010 וגייסה 1.2 מיליון דולר מהקרן לפני שנתיים, מפתחת פלטפורמה מבוססת דפדפן לניהול קופות רושמות.

חברת פורטפוליו נוספת שקיבל מאי לידיו בירושה מהשקעות קודמות היא Cloudyn, שהוקמה ב-2011 וגייסה מהקרן 3 מיליון דולר. החברה מבצעת אופטימיזציה לחברות שצורכות שירותי ענן ומספקת שירותים לנאס"א ולבואינג.

הקרן, בגלגולה הקודם, השקיעה גם 600 אלף דולר בחברת Numbeez ומיליון דולר ב-Cemmerce, שכבר הפסיקה את פעילותה. ב-RDSeed מתכננים לסגור שלוש השקעות נוספות בתקופה הקרובה, בין היתר, בתחום ה-IT והסושיאל.

מאי שימש במשך כשלוש שנים כסמנכ"ל השיווק של גט טקסי. קודם לכן שימש כסמנכ"ל שיווק ב-PLYmedia, אינקרדימייל (פריון כיום), דיסני ועוד. "פשוט מיציתי. זה כבר התחיל לחזור על עצמו", הסביר מאי את ההחלטה לעזוב את גט טקסי ולהצטרף ל-RDSeed.