עיכוב בהשקת הצמיד והשעון החכם של סמסונג בישראל

ה- Gear Fit והגלקסי Gear 2 אמורים היו לנחות בישראל היום, אך מתברר שבחברה מתקשים לעמוד בהצהרות שלהם על מועדי ההשקה ■ כרגע לסמסונג ישראל אין מועד מדויק להשקת המוצרים בארץ, אולם הוא צפוי להיות בימים הקרובים או קצת מעבר לזה

סמסונג ישראל הודיעה בתחילת החודש על השקת הצמיד החכם שלה - Gear Fit, והשעון החכם גלקסי Gear 2 ב-22 לחודש, אבל מתברר שבחברה מתקשים לעמוד בהצהרות שלהם על מועדי ההשקה. כרגע לסמסונג ישראל אין מועד מדויק להשקת המוצרים בארץ, אולם הוא צפוי להיות בימים הקרובים או קצת מעבר לזה.

לזכותה של סמסונג ישראל אפשר להגיד, שהגלקסי S5 הושק בארץ באותו יום עם שאר העולם - 11 באפריל ובחלק מחברות הסלולר אפילו אפשר היה לקנות אותו יום קודם לכן.

ה-Fit הוא צמיד היודע למדוד את הדופק של הבעלים שלו וגם להציג חיווי על השעה, תאריך ומספר צעדים. הצג עצמו בנוי מטכנולוגיית המסכים הקעורה. ניתן לפרק את הצג מהצמיד ולחבר אותו לרצועה בצבע אחר.

הצמיד גם יודע להציג חיווי על שיחה נכנסת ולאפשר ניתוק שלה. דגם ה-Fit יודע לעבוד על 20 דגמים מסדרת הגלקסי, כולל הגלקסי S2. מחירו הרשמי יעמוד על 1,100 שקל, סלקום כבר הודיעה שתמכור אותו ב-900 שקל.

מסמסונג ישראל נמסר בתגובה: "המשלוח נחת במהלך הפסח וצפוי להתחיל להימכר בימים הקרובים".