טופ אימג' מטמיעה את פתרון ה-eFLOW ביבואן רכב גדול

שמו של הלקוח לא פורסם אך מדובר בחברה המייצגת ארבעה מותגי רכב גלובלים גדולים, מייבאת החברה כלי רכב פרטיים, מסחריים, משאיות ואוטובוסים

חברת טופ אימג' , המספקת פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות וכן של עיבוד תוכן באמצעות מכשירים ניידים, הודיעה כי יבואן רכב גדול בישראל בחר בהטמעת פתרון חדר דואר דיגיטלי (Digital Mailroom).

שמו של הלקוח לא פורסם אך מדובר בחברה המייצגת ארבעה מותגי רכב גלובלים גדולים, מייבאת החברה כלי רכב פרטיים, מסחריים, משאיות ואוטובוסים. לחברה 1,000 עובדים, 10 חדרי תצוגה, 59 מרכזי שירות, והיא מנהלת פעילויות של מכירת רכבים חדשים ומשומשים, תחזוקת רכבים ותיקונם, מימון וביטוח. לשם כך החברה מתמודדת עם אתגרים לוגיסטים ואדמיניסטרטיביים לצורך תפעול יעיל.

באופן מסורתי, סניפי החברה סרקו היקפים גדולים של מסמכים - הסכמי ליסינג, פוליסות ביטוח, חוזי רכישה ורבים נוספים, אשר הועברו כולם למשרד הראשי. בעקבות הטמעת מוצר ה-eFLOW בסניפים מבוצע זיהוי ועיבוד מסמכים שונים באופן ישיר במקום יצירתם והמידע מועבר מיידית לאנשים ומערכות הנדרשים להגיב אליהם, כך שתהליכים מושלמים מהר יותר, עלויות עקב הזנה ידנית וטעויות מופחתות באופן משמעותי. החברה מכוונת להקצאה יעילה יותר של כוח אדם וכן להאיץ תהליכי העבודה.

הטמעת הפתרון של טופ אימג' יאפשר למחלקת התפעול בחברת הרכב לשפר את ההיענות ללקוחות ולספק שרותים טובים יותר לכלל החברה. בשלב השני, לאחר הטמעת Digital Mailroom, הלקוח מתכנן להרחיב את הפרויקט גם לעיבוד אוטומטי של החשבוניות ספק בארגון.