עוד גיוס בתחום הסייבר: Sentinel Labs מגייסת 12 מיליון דולר

פתרון האבטחה של החברה מאפשר להגן על מחשבים אישיים, שרתים ומכשירי מובייל בארגונים מפני התקפות מתקדמות ■ עד היום גייסה החברה 14.5 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית Sentinel Labs גייסה 12 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הבינלאומית Tiger Global ובהשתתפות משקיעים קיימים בהם אקסל פרטנרס, DCVC (Data Collective) ו-Granite Hill Capital Partners לצד משקיעה חדשה בדמות The Westly Group. עד היום גייסה החברה 14.5 מיליון דולר.

המשקיעה החדשה שהובילה את הסבב האחרון - Tiger Global - היא שחקנית מוכרת בעולם ההון סיכון. בין ההשקעות הבולטות שלה ניתן למצוא את ענקית הגיימינג זינגה, לצד אתר השאלות-תשובות המפורסם Quara.

פתרון האבטחה של החברה מאפשר להגן על מחשבים אישיים, שרתים ומכשירי מובייל בארגונים מפני התקפות מתקדמות ועל פני מערכות הפעלה אנדרואיד, ווינדוס ו-MacOSX. המוצר מאפשר לזהות תבניות של התקפות וכך לעצור אותן גם אם הן חדשות ולא מוכרות. זאת, בשונה מאינדיקטורים סטטיים קיימים או חתימות קבצים. החברה, שמנוהלת על-ידי תומר וויינגרטן, היא בוגרת חממת UpWest Labs השוכנת בפאלו אלטו ומקדמת סטארט-אפים ישראלים בסיליקון ואלי.