לאבסטייל קיבלה אישור ביטוחי באיטליה לשימוש בגלוקומטר Dario

כ-600 אלף חולי סוכרת איטלקים זכאים לשיפוי ביטוחי

חברת לאבסטייל, המפתחת את Dario, פלטפורמה רפואית ניידת מבוססת ענן לניטור רמות הסוכר בדם (גלוקומטר) עבור חולי סוכרת, קיבלה אישור באיטליה לשיפוי ביטוחי עבור Dario, אותו השיקה בחודשים האחרונים.

קבלת השיפוי הביטוחי מהווה מרכיב מפתח עבור לאבסטייל בהשקה המסחרית של הפתרון לניהול מחלת הסוכרת. הגלוקומטר, המותאם אישית ופועל יחד עם אפליקציית Dario לניטור רמות הסוכרת בדם, מסייע לחולי סוכרת להתמודד עם המחלה.

"קבלת אישור ביטוחי באיטליה מהווה אבן דרך משמעותית תוך שאנו מתרחבים באירופה ומביאים טיפול מתקדם לחולי סוכרת איטלקים", מסר ארז רפאל, נשיא ומנכ"ל לאבסטייל. "ההמלצה מטעם הרשויות האיטלקיות, שמכירות בערכו של הפתרון השלם שלנו לניהול סוכרת, מהווה אבן דרך באסטרטגייה הגלובלית של קבלת שיפוי ביטוחי".

הוגו קוסנטינו, נשיא הרמוניום פארמה, המפיץ האיטלקי של Dario, הוסיף כי "אנו נרגשים מכך שחולי סוכרת איטלקיים יכולים כעת להנות מפתרון ברמה עולמית המשלב את מד הסוכר באיכות הגבוה ביותר עם מערכת מידע אישית העוקבת אחר רמות הסוכר בדם ותומכת בניהול היומיומי של המחלה. פתרון חדשני זה מייצג אבן דרך נוספת חשובה במטרתנו הכוללת לליווי חולי סוכרת ושיפור איכות חייהם".