AT&T ישראל סוגרת קבוצת תקשורת: מפטרת עשרות עובדים

הפיטורים החלו בימים האחרונים, אולם מתברר שעובדי החברה כבר הבינו על המהלך לפני תקופה לא ארוכה, כאשר חלק מהם ניסו למצוא תפקידים במרכזי פיתוח של חברת אחרות בישראל

פיטורי עשרות עובדים בחברת התקשורת AT&T ישראל הממוקמת בלוד ובניהולו של הלל קוברינסקי. AT&T החליטה לסגור את אחת מקבוצות התקשורת בחברה ואת המוצר שנוהל בה. חלק מהעובדים המפוטרים שולבו בקבוצות אחרות בחברה.

הפיטורים החלו בימים האחרונים, אולם מתברר שעובדי החברה כבר הבינו על המהלך לפני תקופה לא ארוכה, כאשר חלק מהם ניסו למצוא תפקידים במרכזי פיתוח של חברת אחרות בישראל.

קוברינסקי הוא ראש המטה של מפלגת "יש עתיד" והוביל מטעמה את הדיונים הקואליציונים בבחירות לכנסת. לפני כשבועיים פורסם בגלובס ששר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, מתנגד למינויו של קוברינסקי, מקורבו של שר האוצר יאיר לפיד, לחברות בוועדה לבחינת תקציב הבטחון בראשות האלוף (במיל') יוחנן לוקר.

קוברינסקי ניהל והקים בעבר ביחד עם צבי פרנק את חברת אינטרוויז (Interwise) הישראלית שנרכשה ב-2007 תמורת 121 מיליון דולר. החברה פיתחה מוצר שמאפשר ועידות תקשורת שאינן מבוססות על קווי הטלפוניה הרגילה, אלא על גבי פרוטוקול האינטרנט IP. מלבד המרכז בלוד, AT&T גם מפעילה החל משנת 2010, מרכז חדשנות ברעננה ביחד עם חברת אמדוקס.

את תגובת החברה לא היה ניתן לקבל.