5 חודשים לאחר הפריצה למחשבי טרגט: המנכ"ל מתפטר

חברת הקמעונאות הודיעה: "הגיע הזמן למנהיגות חדשה" ■ גורמים בשוק: "ההתפטרות הייתה צריכה לבוא מוקדם יותר"

נשיא ומנכ"ל טרגט, גרג סטיינהאפל, התפטר היום (ב'), על רקע המשך ההתאוששות של ענקית הקמעונאות מהפגיעה בתדמיתה, כמעט חמישה חודשים לאחר הפריצה למחשבי החברה בעונת החגים. סטיינהאפל התפטר גם מתפקיד יו"ר הדירקטוריון. ג'ון מליגן, סמנכ"ל הכספים של טרגט, יכהן באופן זמני כמנכ"ל וכנשיא, בעוד שחברת הדירקטוריון רוקסן אוסטין תכהן כיו"רית זמנית.

החברה הודיעה היום באתר האינטרנט שלה: "היום אנו מכריזים כי לאחר דיונים מקיפים, מועצת המנהלים וגרג סטיינהאפל החליטו כי עתה הוא הזמן המתאים למנהיגות חדשה בטרגט".

סטיינהאפל, שמאחוריו 35 שנה בטרגט, יכהן כיועץ בזמן תקופת המעבר. בהודעה לרשות ני"ע בארה"ב אמרה החברה כי סטיינהאפל זכאי לפיצויי פרישה, אולם מועצת המנהלים "לא קבעה באופן סופי בנוגע להיבטים אחרים הנוגעים לתשלומים עבורו".

במכתב לחברי מועצת המנהלים שהועלה באתר טרגט כתב סטיינהאפל, "החודשים האחרונים היוו עבור טרגט מבחן חסר תקדים. למן ההתחלה הייתי מחויב לכך שטרגט תצא מפריצת המידע חברה טובה יותר, הממוקדת יותר בשירות".

ישנם מי שטוענים כי ההתפטרות של סטיינהאפל הייתה צריכה לבוא מוקדם יותר. "היה עדיף לפתוח את השנה במבט רענן ובגישה חדשה", אומר בריאן סוזי, מנכ"ל בלוס קפיטל אדווייזרס. "אני חושב שזה משקף את ההתנהלות הארגונית האיטית המאפיינת את טרגט".