דוח חלש למזור ברבעון: קיפאון בהכנסות, העמקת ההפסד

הכנסות החברה ברבעון החולף רשמו סטגנציה - 4.9 מיליון דולר ■ ההפסד על בסיס non-GAAP העמיק ל-3.2 מיליון דולר

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה מסכמת היום (ד') את הרבעון הראשון של 2014 עם סטגנציה בהכנסות שהסתכמו ב-4.9 מיליון דולר, זהה להכנסות הרבעון הראשון של 2013. אנליסטים בוול סטריט ציפו מהחברה לדווח על הכנסות רבעוניות של 5.79 מיליון דולר.

בפילוח גיאוגרפי, הכנסות החברה בשוק האמריקאי רשמו ירידה ל-3.6 מיליון דולר ברבעון החולף לעומת 4.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה בעיקר בקיטון במספר המערכות שנמכרו ברבעון הראשון השנה. הכנסות החברה מחוץ לשוק האמריקאי הסתכמו ב-1.3 מיליון דולר בהשוואה ל-800 אלף דולר ברבעון הראשון של 2013.

על בסיס non-GAAP, דיווחה החברה על העמקת ההפסד הנקי ל-3.2 מיליון דולר או 8 סנטים למניה, זאת לעומת הפסד של 400 אלף דולר או סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

המנכ"ל אורי הדומי ציין עם פרסום התוצאות הכספיות כי "מאמצינו ברבעון הראשון של שנת 2014 הניבו מספר תוצאות חיוביות. השגנו דריסת רגל בשני בתי חולים אוניברסיטאיים ובכך הגדלנו את המודעות למערכת הרנסנס בקהילה האקדמית הרחבה. כמו כן, מדינת גורג'יה בארה"ב, בה מותקנות ארבע מערכות, הולכת ומתפתחת כיעד מכירות חדש, אשר אנחנו מאמינים שעתיד לחקות את הצלחתנו בפלורידה, טקסס ודרום קליפורניה".