אלוביץ' משבץ מנהלים חדשים בבזק ויורוקום - ומשיג שקט תעשייתי

המינוי של מוטי אלמליח לתפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי ושל אילן גרינבוים למנכ"ל קבוצת חברות יורוקום, מבטיחים לאלוביץ' שקט תעשייתי בגזרת המנהלים שעובדים אצלו והוא משיג את מה שרצה בשימור של שניהם בקבוצה

שאול אלוביץ', הבעלים של החברות בזק ויורוקום, מארגן את עסקי הקבוצה מחדש - מינויו של מוטי אלמליח לתפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי ושל אילן גרינבוים ששימש כמנכ"ל יורוקום סלולר, שיקבל לידיו את ניהול פעילות כל חברות יורוקום.

ערב החג אישר דירקטוריון בזק בינלאומי את מינויו של אלמליח לתפקיד המנכ"ל והוא יחליף את איציק בנבנישתי שהודיע על פרישה בתוך ימים ספורים. אלמליח משמש היום כמנכ"ל יורוקום דיגיטל והוא עובד בצמידות לאלוביץ כבר שנים רבות. אלמליח הביע את רצונו להתקדם ולחזור לשוק הטלקום, שוק שבו החל לעבוד לפני כעשרים וחמש שנה כטכנאי ועבורו לחזור ולנהל חברת טלקום זו סגירת מעגל אישי חשוב עבורו.

לאלמליח היכרות וניסיון רב שנים בעולם התקשורת, והוא היה ממקימי חברת בזקכל שהתמזגה לתוך בזק בינלאומי, ניהל את חברת אלגדקום ואת חברת טליט לפני שהצטרף ליורוקום.

אילן גרינבוים, מקבל לידיו את פעילות הסחר של יורוקום דיגיטל, תחום שבו הוא נמצא שנים רבות, וישמש כמנהל כל קבוצת החברות ביורוקום וכן ישמש כיו"ר DM - חברת האינטגרציה של יורוקום, במקביל לפעילות הסלולר של כל מותגי יורוקום. בעבר ניהל את ישפאר שייבאה את המותג סוני ולכן מכיר היטב את עולם הקמעונאות, ויוכל להיכנס בצורה חלקה לעולם הסחר מחדש אך הפעם יצטרך לקדם את המותג פנסוניק ואת יתר המותגים שנוהלו ביורוקום דיגיטל.

המינוי של שניהם מבטיח לאלוביץ שקט תעשייתי בגזרת המנהלים שעובדים אצלו והוא משיג את מה שרצה בשימור של שניהם בקבוצה. נוסיף שאלמליח אינו מוטרד מהעובדה שבזק בינלאומי עשויה להתמזג עם בזק בעתיד הקרוב בעקבות תהליכי רגולציה כאלו ואחרים, והוא מעריך שמיזוג כזה עשוי להיות ארוך, וגם איש לא יודע עדיין כיצד ייראה מיזוג כזה מבחינת הקבוצה כולה, כך שהוא ימשיך להיות בקבוצת בזק בעתיד.