כך תוכלו לנהל שיחות וידאו ביניכם על גבי כל אתר אינטרנט

הסטארט-אפ הישראלי Rounds משיק מוצר חדש בשם Rounds Live כתוסף לדפדפן כרום של גוגל ■ התוסף יאפשר למשתמשים לצפות בשידור חי של משחק כדורסל באינטרנט, למשל, ולדבר תוך כדי על היכולות של השחקנים על המשחק

הסטארט-אפ הישראלי Rounds משיק היום (ה') מוצר חדש בשם Rounds Live כתוסף לדפדפן כרום שיאפשר למשתמשים לנהל שיחות וידיאו וטקסט עם חבריהם על-גבי כל אתר ותוכן אינטרנטי. התוסף יאפשר מעין שכבה שקופה של ראשים מדברים ויאפשר למשתמשים הגולשים לשוחח ולתקשר עם חברים בזמן שהם צורכים את התוכן המוצג בדף האינטרנט.

כך, הם יכולים לצפות בשידור חי של משחק כדורסל באינטרנט ולדבר תוך כדי על היכולות של השחקנים על המשחק, לצפות בתוכנית ריאליטי ולחוות את דעתם על המתמודדים ועוד. מדובר באבולוציה של המושג "טלוויזיה חברתית", שמקבלת ביטוי בעולמות האינטרנט.

הפיצ'ר החדש, שניתן להורדה כאן (http://www.rounds.com/live), ניתן להרצה בכל אתר שכולל טקסט, תמונה, שידור חי של וידיאו או שידור וידיאו ב-VOD. דרך Live חברת Rounds מאפשרת צ'אט של עד 12 משתתפים שיוכלו ליהנות משיחות וידיאו באיכות HD.

יש לציין כי כחלק מבדיקות ההיתכנות של המוצר לפני ההשקה הרשמית היום, שיתפה Rounds פעולה עם זכיינית ערוץ 2 רשת, שהציעה לגולשי האתר שלה לצפות יחד בשידורים החיים של "האקס פקטור". בחברה מציינים כי המערכת, שמדמה חוויה של צפייה משותפת עם חברים בסלון, "הוכיחה את עצמה ביציבות, בגמישות וביכולת לעניין ולמשוך את הצופים לאורך זמן, גם לאחר סיום השידורים החיים עצמם".

השקת המוצר מתווספת לאפליקציית Rounds הפופולרית, שזמינה כיום להורדה ב-iOS ובאנדרואיד, ומאפשרת למשתמשים לשוחח בוידיאו, לשחק משחקים ביחד, לצפות בתמונות ובסרטים ולגלוש יחד באינטרנט.

"פיתוח Rounds Live מהווה המשך ישיר של פעילותינו וניסיוננו בתחום המובייל, שאפשר לצוות שלנו מבט מעמיק וייחודי אל צרכי המשתמשים וכיצד ניתן למזג בין עולם התקשורת ועולם המדיה בצורה הטובה ביותר", אמר דני פישל, מנכ"ל ומייסד Rounds. "החיבור בין שותפי תוכן אקסלוסיביים והיכולת להפוך כל אתר למסיבת צפייה, מספק למשתמשים חוויה דינאמית ועשירה שאנחנו מאמינים כי יכולה לשנות את הדרך בה אנשים צורכים תוכן באינטרנט".