אמזון מחפשת יזמים ישראליים: תקיים כנס מפתחים בארץ

ענקית הקמעונאות המקוונת תערוך ב-9 ביוני כנס שבו צפויים להשתתף כ-150 חברות ■ הרעיון הוא לקדם פיתוחים מעניינים לפלטפורמות של החברה ובראשן, חנות האפליקציות Amazon App Store, אמזון קינדל ואמזון TV

ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון תערוך ב-9 ביוני כנס מפתחי אפליקציות ראשון בישראל, בו צפויים להשתתף כ-150 חברות. הרעיון הוא לפנות למפתחים הישראלים כדי לקדם חדשנות ופיתוחים מעניינים לפלטפורמות השונות של החברה ובראשן, חנות האפליקציות Amazon App Store, אמזון קינדל ואמזון TV.

לכבוד האירוע יגיעו בכירים מאמזון לישראל ואף ייפגשו עם המדען הראשי במשרד הכלכלה ויבקרו בחממות טכנולוגיות מובילות ובקרנות הון סיכון בולטות.

באוקטובר אשתקד אמזון הודיעה כי היא פותחת בישראל משרד שיסייע לקדם את שירותי אחסון הענן שלה לסטארט-אפים ולארגונים וכי הוא יתמוך לא רק בשוק המקומי אלא בכל אזור EMEA (אירופה, מזרח התיכון ואפריקה). בסניף זה מועסקים מנהלי לקוחות, מהנדסי פתרונות, מנהלים טכניים ועוד.

הכנס נערך בסיוע משרד הכלכלה ומכון היצוא ולדברי שר הכלכלה נפתלי בנט, "אמזון מצטרפת למאות חברות ותאגידים בינלאומיים שזיהו את הפוטנציאל האדיר הטמון בחדשנות הישראלית. החלטת אמזון להרחיב את פעילותה בישראל מהווה הבעת אמון בכלכלת ישראל וההון האנושי המרכיב אותה".