משרדי העובדים במשרד התקשורת ייתפסו ע"י לשכת ארדן?

מקורות: ארדן הסתובב אישית עם איש אחזקה בין המשרדים כדי לבחון מקרוב העברה של לשכתו למגדל מאיר

שר התקשורת גלעד ארדן צפוי להעתיק את מרכז פעילותו למשרד התקשורת במגדל מאיר בתל אביב ולשם איכלוס לשכתו נשקלת האפשרות לפנות עובדים ממשרדיהם. הדבר מקומם את העובדים שכבר ממוקמים במשרדיהם במשך שנים וחוששים שייאלצו לעבור משרדים לטובת אנשי הלשכה של ארדן, וכנ"ל גם עבור מנכ"ל משרד התקשורת שיצטרכו למצוא עבורו לשכה באותה קומה.

ארדן המליץ על סגירת המשרד להגנת העורף ולמעשה התפטר מהתפקיד. בעקבות זאת הוא צפוי לעזוב את לשכתו במשרד הביטחון ולעבור למשרד התקשורת בתל אביב. נציין כי לשר התקשורת ישנה לשכה בירושלים, אך ארדן ככל הנראה אינו רוצה לשבת בה דרך קבע ולכן מבקש להכשיר משרדים במגדל מאיר.

לשכת המנכ"ל בקומה 9 במגדל מאיר הפכה להיות לשכת שר בשל מצוקת מקום ולכן אין מקום לשתי לשכות באותה קומה ולכן יידרש לערוך שיפוצים בקומה.

בעבר ביקר מבקר המדינה את הנוהג של אחזקת לשכות כפולות עבור שרים בשל הבזבוז הכרוך בכך. רוב שרי התקשורת בעבר עבדו בדרך כלל בלשכה בירושלים ומהכנסת והיו מגיעים לתל אביב פעם או פעמיים בשבוע ואז סיפחו את לשכת המנכ"ל. נראה שאצל ארדן הנוהג הזה הולך להיות שונה.

גורמים שונים ציינו כי ארדן ערך אתמול סיור באופן אישי במשרדים בליווי איש אחזקה כדי להתרשם מקרוב.

ממשרד התקשורת לא נמסרה תגובה בהתייחס לשאלה האם ארדן ערך סיור במשרדים. לגבי השאלה האם נפתחו חדרים נעולים של עובדים כדי שארדן יוכל לראותם, נמסר כי זה שקר.