הסטארט-אפ הישראלי בלייזמיטר גייס 6.5 מיליון דולר

בלייזמיטר מספקת פלטפורמה מבוססת ענן לכל בדיקות הביצועים הנדרשות לאורך כל מחזור החיים של אפליקציה - החל משלב הפיתוח המוקדם, דרך ה-Production, ובשלבים שלאחריו

חברת הסטארט-אפ BlazeMeter, המספקת פלטפורמת ענן לבדיקות ביצועים במובייל ובאינטרנט בשירות עצמי, גייסה 6.5 מיליון דולר בסבב גיוס שהובילה המשקיעה הקיימת בחברה קרן ההשקעות הישראלית-אמריקאית YL Ventures של יואב לייטרסדורף. אל הגיוס הצטרפה גם קרן גלילות קפיטל.

הכסף שגויס יאפשר לחברה להמשיך לצמוח, לבנות את מעמדה בחום בדיקות הביצועים ולהרחיב את הנוכחות של החברה בצפון אמריקה באמצעות מטה החברה הממוקם בסן פרנסיסקו. בלייזמיטר מספקת פלטפורמה אחת, מבוססת ענן, לכל בדיקות הביצועים הנדרשות לאורך כל מחזור החיים של אפליקציה - החל משלב הפיתוח המוקדם, דרך ה-Production, ובשלבים שלאחריו. בלייזמיטר מעסיקה כיום כ-30 עובדים במשרדיה בתל אביב ובסן פרנסיסקו.

"אנחנו שמחים להשקיע בבלייזמיטר גם בשלב הזה של התפתחות החברה", אמר יואב לייטרסדורף, שותף-מנהל ב-YL Ventures. "טכנולוגיית בדיקות הביצועים של בלייזמיטר היא פתרון שמוכיח את הצלחתו שוב ושוב באמצעות יותר מ-500 אלף בדיקות ביצועים שביצעו למעלה מ-50 אלף משתמשים מאז הושקה הפלטפורמה. בלייזמיטר מביאה לשוק קלות שימוש ברמות חדשות, שלא היו קיימות קודם לכן, לנוחיותם של מפתחי האפליקציות".

מייסד ומנכ"ל בלייזמטר, אלון ז'ירמונסקי, הוסיף כי "שמנו לנו למטרה ליצור תשתית למפתחים, אשר תפשט פיתוח אפליקציות ותהליכי בדיקה. בסיס המשתמשים שלנו גדל פי 6 ב-12 החודשים האחרונים, הודות לביקוש הולך וגדל לבדיקות ביצועים. ההון שגייסנו כעת יאפשר לבלייזמיטר לשחרר לשוק גרסאות, שיקלו עוד יותר על תהליך הבדיקות, ויגמישו אותו".