בעקבות הפרסום ב"גלובס": הוחלף השלט במש' התקשורת

"במקרה" לאחר פרסום הידיעה אתמול, דווח על מינוי אחראי נגישות שהודיע על הקלות לנזקקים, כך שיוכלו להיכנס לאגף הספקטרום דרך הכניסה הראשית

זמן קצר לאחר הפרסום ב"גלובס" אתמול, על הטרטור שחווים אזרחים המבקשים לקבל אישורים להכנסת ציוד אלחוטי במשרד התקשורת, המשרד ממהר לפרסם הודעה במייל על מינוי של עובד לתפקיד אחראי נגישות, ובמקביל הוסר השלט בכניסה למשרד - אותו שלט מעליב לפיו מנועה הכניסה לאגף הספקטרום, ואשר שולח את המבקשים לקבל שירות להיטרטר דרך מעליות במגדל מאיר רק כדי להגיע למשרדים שאליהם אסור להם להיכנס ללא תיאום.

אתמול בשעות הצהריים נחשפה ב"גלובס" דרך החתחתים שצריך לעבור מי שמבקש להכניס ציוד אלחוטי הדורש אישור ממשרד התקשורת. לא רק שהמשרד מסרב לקבל פניות ובקשות דרך הדואר האלקטרוני, הוא מחייב הגשת פניות דרך הפקס. כתוצאה מתקלות ניהוליות פנימיות במשרד היכולת לקבל שירות מאגף הספקטרום גרועה ביותר.

השלט המקורי

שלט במשרד התקשורת / צילום: תמר מצפי
 שלט במשרד התקשורת / צילום: תמר מצפי

כדי למנוע כניסה של אזרחים לאגף, שעד כה התבצעה דרך הכניסה הראשית בקומה 9, הוחלט להציב שלט בכניסה שמודיע שאין כניסה לאגף דרך הכניסה הראשית ומי שנזקק לשירות צריך לרדת בחזרה, להחליף מעלית, לעלות לקומה 10, ולקרוא לאחד העובדים (שלרוב גם לא עונים דרך האינטרקום).

כאמור, מיד עם פרסום הידיעה ב"גלובס" מיהרו אנשי המשרד להחליף את השלט ולהודיע על כך שתתאפשר כניסה לאגף דרך הכניסה הראשית רק למי שהדבר מסובך עבורו. רוב הציבור ימשיך לקבל שירות של מדינת עולם שלישי.

מהמשרד אישרו שהשלט הוחלף.

השלט המתוקן

שלט במשרד התקשורת / צילום: תמר מצפי
 שלט במשרד התקשורת / צילום: תמר מצפי