העלאת דירוג לכלכלית ירושלים ל-A2 עם אופק דירוג יציב

כלכלית ירושלים מקבוצת פישמן מודיעה היום כי חברת מידרוג החליטה על העלאת דירוג, מדירוג A3 באופק חיובי לדירוג A2 והצבת אופק דירוג יציב לסדרות האג"ח של החברה

כלכלית ירושלים מקבוצת פישמן מודיעה היום (ד') כי חברת מידרוג החליטה על העלאת דירוג, מדירוג A3 באופק חיובי לדירוג A2 והצבת אופק דירוג יציב לסדרות האג"ח של החברה.

במידרוג מציינים כי "העלאת הדירוג נתמכת בשיפור משמעותי באיתנותה הפיננסית של החברה, לאור מאמציה למימוש נכסים והקטנת מינוף ויצירת נזילות משמעותית. כמו כן, נתמך דירוג החברה בהתחזקות הפרופיל הפיננסי של החברות הבנות, הכוללות את מבני תעשיה, דרבן ומירלנד, אשר בהתאם לאסטרטגיה שהותוותה בקבוצה, פעלו להורדת המינוף ויצירת מקורות נזילות, וכן, נתמך בהיקף פעילותה הנרחב של החברה, אשר הולם את רמת הדירוג".

עוד מציינים במידרוג כי "החברה מחזיקה באופן ישיר בפעילות נדל"נית בהיקף משמעותי, בארץ ובחו"ל, וקיים צפי להמשך מימוש נכסים בשנה הקרובה".

דודו זבידה, מנכ"ל כלכלית ירושלים, אמר היום כי "אנו קוטפים היום את פירות הצלחת האסטרטגיה על פיה פועלת הקבוצה בשנתיים האחרונות - הגדלת רמת הנזילות והקטנת שיעור המינוף. אנו רואים את השפעותיו החיוביות של מהלך זה בתשואות האג"ח של החברה ובאמון אותו מעניק לנו שוק ההון, ואין ספק כי העלאת הדירוג של מידרוג מעניקה גושפנקא לפעולות החברה. נמשיך ליישם את האסטרטגיה של הקבוצה גם במהלך השנה הקרובה תוך הצגה שיפור בפרמטרים התפעוליים והפיננסים".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"