אינסוליין מזנקת כ-11%: פועלת למתן שיפוי ביטוחי מ-IKK בגרמניה

שוק האינסולין לזמן ארוחות בגרמניה לבדה מוערך בכ–400 מיליון אירו

מניית אינסוליין מזנקת היום (א') בבורסה על רקע העמקת החדירה לשוק הסוכרת בגרמניה, גם מעבר להסכם שנחתם עם BARMER, המבטח הגדול בגרמניה בתחום הסוכרת. אינסוליין והמבטח IKK, הנמנה על המבטחים הגדולים בגרמניה ומבטח מספר משמעותי של חולי סוכרת, נמצאים בדיאלוג למתן שיפוי ביטוחי למוצר ה-InsuPad עוד בטרם התקבל האישור הקטלוגי. אינסוליין מנהלת מגעים גם עם מבטחים נוספים, במקביל לתהליך לקבלת האישור הקטלוגי.

"אינסוליין מוכיחה שוב כי ל-InsuPad תועלת רפואית וכלכלית עבור חולים ומבטחים כאחד", מסר רון נגר, מנכ"ל החברה. "קבלת שיפוי ביטוחי בגרמניה, גם ממבטחים נוספים ל-BARMER מהווה מימוש האסטרטגיה העיסקית שלנו להרחבת זמינות ה-InsuPad בגרמניה בפרט ובשווקים נוספים בכלל.

"IKK, שהינו בין המבטחים הגדולים בגרמניה, ביצע ניסוי מוצלח במוצר ה-InsuPad וקיבל תיקוף לתוצאות הטובות מהניסוי עם BARMER - חולים שהשתמשו ב-InsuPad, הציגו איזון רמות סוכר טוב יותר וחסכון בכמות האינסולין. חשוב להדגיש כי אנחנו ממשיכים בתהליך לקבלת האישור הקטלוגי בגרמניה, ללא קשר למגעים שמתנהלים ישירות מול מבטחים ואנו מאמינים כי קבלת אישור ממבטחים נוספים עשויה לתרום לקבלת אישור זה. בכוונתנו להמשיך לפעול לחתימה על הסכמים בגרמניה ומחוצה לה על מנת להרחיב את השימוש במוצרים שלנו בקרב חולי סוכרת במטרה לשפר את איכות חייהם, זאת תוך יצירת ערך מתמשכת".

אינסוליין דיווחה כי היא מנהלת תהליך לקבלת אישור לשיפוי ביטוחי, דומה לאישור ברמר, ממבטחים נוספים בגרמניה. במסגרת זו, מתקיים דיאלוג עם המבטח הגרמני, IKK gesund plus, הנמנה על המבטחים הגדולים בגרמניה.

בגרמניה כשמונה מיליון סוכרתיים, מתוכם כ-1.3 מיליון מזריקים אינסולין לזמן ארוחות. עלות הטיפול באינסולין בגרמניה היא כמיליארד אירו בשנה ומתוך זה כ-400 מיליון אירו בשנה משולמים בגין אינסולין לזמן ארוחות IKK נמנה על המבטחים הגדולים בגרמניה.