גולן טלקום הגיעה לחצי מיליון מנויים - מס' 1 בגיוסים

גולן ממשיכה לבצר את מעמדה כמגייסת הגדולה בשוק הסלולר: גייסה במאי 14,500 מתניידים; הוט מובייל עם 10,200 מנויים ■ בין חברות הסלולר הוותיקות, סלקום ננטשה הכי פחות ■ ממשיכה מגמת הנטישה המואצת ביופון

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

המתקפה השיווקית של גולן טלקום על השוק החרדי הצליחה למקם את החברה במקום הראשון בטבלת ניידות המספרים בחודש מאי. בעקבות כך רושמת גולן הישג מרשים נוסף לאחר שהצליחה להגיע לחצי מיליון לקוחות - מספר חסר תקדים במונחי השוק הישראלי, שנתיים בלבד לאחר שנכנסה לשוק.

בחודש שעבר הצליחה החברה לגייס נטו 14,500 מתניידים, כאשר מתחרתה המושבעת, הוט מובייל, גייסה 10,200 מנויים נטו. מה שמעניין הוא ששתי החברות גייסו פחות או יותר את אותו מספר מנויים, אבל הוט מובייל ננטשת יותר (הנטישה אצלה היא גם מקרב מנויי מירס. ג"פ). זה מביא לכך שגולן טלקום ממשיכה לבצר את מעמדה כמגייסת הגדולה ביותר גם במאי.

בקרב חברות הסלולר הוותיקות, סלקום הצליחה לרשום במאי את הנטישה הנמוכה יותר מבין החברות, ואילו פרטנר רשמה את הנטישה הגבוהה יותר. פלאפון נמצאת באמצע. תמונת הנטישה אצל 3 החברות הוותיקות ממשיכה ביתר שאת גם החודש וכנראה תמשיך כך גם בחודשים הבאים ומעוררת דאגה בחברות.

בקרב המפעילים הווירטואליים, יופון ממשיכה במגמת הידרדרות חריפה ביותר. יופון גייסה כמעט את אותו מספר המנויים כמו רמי לוי, אך בעוד שהוא רושם גיוס חיובי של 440 מנויים בלבד, יופון אבדה מעל ל-4,000 מנויים וסיימה את החודש בנטישה של 1,500 מנויים נטו. ייתכן כי הדבר קשור לכך שהחברה נמצאת בשלבי מעבר משימוש ברשת פרטנר לרשת פלאפון.

ניודים בסלולר
 ניודים בסלולר