פייסבוק קרסה וחזרה - גולשים ברחבי העולם זועמים

(עדכון) - מי שניסה לגלוש נתקל בהודעה שבה נכתב: "מצטערים, אבל משהו השתבש. אנחנו עובדים כדי לתקן את הבעיה במהירות האפשרית" ■ לא היה ניתן להיכנס לפייסבוק גם באפליקציה

פייסבוק נפל / צילום מסך
פייסבוק נפל / צילום מסך

בשעה האחרונה חוו גולשים מישראל וברחבי העולם בעיות בגישה לפייסבוק. הגלישה לא התאפשרה הן מהמחשב הנייח והן מהאפליקציה של פייסבוק.

מי שניסה לגלוש נתקל בהודעה, שבה נכתב: "מצטערים, אבל משהו השתבש. אנחנו עובדים כדי לתקן את הבעיה במהירות האפשרית". לאחיר כשעה לערך תוקנה התקלה, והרשת חזרה לעלות.

גולשים רבים ברחבי העולם העלו ציוצים בטוויטר ומתלוננים על קריסת פייסבוק . "פייסבוק ז"ל", כתב אחד הגולשים. גולש אחר כתב: "פייסבוק נפל. שאתחיל לאגור קופסאות שימורים?". ועוד גולש כתב: "פייסבוק נפל. אתר חבר'ה מועמד להחליפו".

עוד תגובות בטוויטר: "גולשים ברחבי העולם זועמים על נפילת פייסבוק: 'כאילו מה, אנחנו אשכרה אמורים לעבוד עכשיו?'"; "פייסבוק לא נשאר חייב לווטסאפ"; "פייסבוק קרס, נרשמה עלייה בתפוקת חברי הכנסת, משום מה הם מספיקים לעשות היום המון, בניגוד לשאר הזמן שהם לא עושים כלום"; "פייסבוק נפל במבצע שובו אחים".

יש לציין כי בעיות גישה בפייסבוק נחשבות לנדירות, ההיפך ממה שניתן להגיד על חברת-הבת של פייסבוק, WhatsApp, שהשימוש בה בחודשים האחרונים כולל בעיות גישה ותקלות חוזרות ונשנות.

פייסבוק קרס
 פייסבוק קרס