אפליקציית התיירות WorldMate משיקה גרסה חדשה

הגרסה החדשה מציעה עיצוב חדש, שאמור להציע התאמה של התוכן בצורה טובה יותר למשתמש ■ ניתן להזמין בה מלון וטיסה, וגם לבצע צ'ק-אין עבור הטיסה

אפליקציית התיירות - WorldMate, השיקה אתמול (ד') גרסה חדשה עבור סמארטפוני וטאבלטי האנדרואיד (האפליקצייה קיימת גם לאייפון, אייפד ו-ווינדוס פון). הגרסה החדשה מציעה עיצוב חדש, שאמור להציע התאמה של התוכן בצורה טובה יותר למשתמש.

הטיול אותו מתכנן המשתמש, נגיש דרך מסך הבית של האפליקציה, אשר יודע להשתנות בהתאם לאיפה שהאדם נמצא בזמן - לפני, במהלך או אחרי טיול. לדוגמה, כאשר המשתמש קרוב לטיסה, הוא יראה את המצב הכי עדכני שלה לגבי זמן, שער, טרמינל וגם הנחיות הגעה לשדה התעופה.

ניתן גם לבצע צ'ק-אין עבור הטיסה ישירות מתוך האפליקציה ולראות שעון ספירה לאחור להמראה ולאחר מכן לנחיתה. דוגמה נוספת היא עבור מלונות. אם למשתמש אין עדין מלון מוזמן לטיול, האפליקציה תציע לו אפשרויות למלונות באזור הנסיעה, המבוססים על מלונות שהזמין בעבר ועל העדפות ההזמנה שלו: רשתות מועדפות וכוכבים.

וורלד מייט היא אפליקציה המספקת את רוב השירותים שמטייל צריך בשהות שלו בחו"ל ואפילו כשהוא מתארגן לטיסה. האפליקציה מציעה אפשרות להזמין חדר בבית מלון, לשכור רכב כולל השוואה בין מספר סוכנויות, הפנייה לשירות לימוזינות וגם התראות על מצב הטיסה למשתמשי זהב. 3 חודשי זהב ניתנים בחינם בכל פעם למזמינים דרך האפליקציה. וורלד מייט גם מחליפה את כל הניירת של אישורי בתי המלון והטיסות, כאשר היא מאפשרת שליחה של המייל אישור לאפליקציה הזו, להצגת כל הפרטים הרלוונטיים בצורה נוחה מהטלפון.

וורלד מייט היא חברה ישראלית לשעבר, היא נמכרה בסוף 2012 ב-20 מיליון דולר לסוכנות הטיולים האמריקנית - Carlson Wagonlit Travel. וורלד מייט הוקמה בשנת 2000, היא גייסה 14.35 מיליון דולר על-ידי מוטורולה ונצ'רס ובלקברי פרטנרס פנד והיא מעסיקה 30 עובדים במרכז הפיתוח שלה בלוד ובסן פרנסיסקו. ההכנסות של החברה מגיעות מעלות של 10 דולר לאפליקציית הפרימיום - הזהב ומהשכרת בתי מלון ורכב דרכה.