איפה הילד? Locate מספק להורים מידע על מיקום הילדים

מדובר בטלפון קטן (לא סמארטפון) שהילד לוקח עימו, שמאפשר לאתרו בכל זמן ובכל מקום בעזרת אפליקציה בטלפון החכם ובאמצעות אתר האינטרנט

Locate
Locate

בימים שבהם כל ישראלי ממתין לשמוע אות חיים מהנערים החטופים, עולה מפלס החרדה של ההורים. Locate נותן מענה מצוין לרצון של ההורים לדעת בכל רגע נתון היכן נמצא ילדם. מדובר בטלפון קטן וקל-משקל (לא סמארטפון), שהילד לוקח עימו.

המכשיר - שהומצא ויוצר על-ידי היזם אייל בלפר - שולח אל ההורה הודעות על מיקום הילד באופן אוטומטי, כאשר להודעה מצטרף לינק לגוגל maps עם איכון מדויק.

למכשיר יש יכולת איתור בכל זמן ובכל מקום בעזרת אפליקציה בטלפון החכם ובאמצעות אתר האינטרנט. ההורה שולט במכשיר בצורה פשוטה דרך האפליקציה.

ניתן להגדיר אזורים בטוחים (כמו בית-הספר), וההורים מקבלים הודעה לנייד ולמייל בהגעה וביציאה של הילדים מאזורים אלה.

כך, אם ההורה יודע שבשעה 12:00 הילד אמור היה לעלות על הסעה, והוא מקבל הודעה כי הילד נמצא בכתובת אחרת, הוא יכול לאתר אותו.

פונקציה נוספת של המכשיר מאפשרת להאזין לילד מבלי שהילד יידע, ובמקרה חירום לחייג אליו. לכן הוא מתאים גם לילדים שאינם יודעים לדבר או להפעיל את המכשיר.

בנוסף יש כפתור קריאה לעזרה שמחייג להורים ושולח הודעה בה מיקומו המדויק, כך שגם אם הילד לא יודע להסביר היכן הוא נמצא ניתן לאתרו.

המכשיר משמש גם כטלפון בטוח ובו עד 3 מספרי טלפון שאליהם הילד יכול לחייג ולהפך, כאשר שאר המספרים חסומים בפני המכשיר. למכשיר יש סים, ולמעשה הוא יכול לשמש פתרון גם עבור הורים שטסים עם הילדים לחו"ל באמצעות הצטיידות בחבילת גלישה.

בדיקה שנמשכה כמה ימים מגלה מכשיר מדויק מאוד, קל ונוח לתפעול. אורך החיים של הסוללה נע בין כמה שעות לבין 48 שעות - בהתאם להגדרות שנקבעות מראש.

העובדה שלא מדובר בסמארטפון היא יתרון גדול, הן מבחינת המחיר הנוח, הן מבחינת עמידות המכשיר והן מבחינת התאמתו לילדים קטנים.

המוצר שימושי לא רק לילדים, אלא גם לאוכלוסיית נוספות כגון מבוגרים סיעודיים או לחולי אלצהיימר ואפילו לרכבים או לחפצים יקרי-ערך.

* מחיר: 500 שקל למכשיר ו-20 שקל למנוי חודשי. הרכישה באתר locate.co.il.