מניית היום: חברת ביומד קיבלה מימון בנקאי - ומזנקת 7%

אקסלנז: נחתם הסכם מימון ראשוני בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקל המתבסס, בין היתר, על צמיחה חזויה של 50% לפחות בשנים 2014 ו-2015 במכירות מכשיר ה-Hp-BreathID וערכות הבדיקה לאבחון וזיהוי חיידק ה-H. pylori

אקסלנז מדווחת היום (ג') כי נחתם הסכם מימון ראשוני בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקל המתבסס, בין היתר, על צמיחה חזויה של 50% לפחות בשנים 2014 ו-2015 במכירות מכשיר ה-Hp-BreathID וערכות הבדיקה לאבחון וזיהוי חיידק ה-H. pylori.

הסכם המימון ישמש גם להרחבת והאצת פעילות החברה בתחום הכבד, בהתאם לתוכנית הפעולה האסטרטגית עליה דיווחה אקסלנז לאחרונה. כמחצית הסכום (כ-5.25 מיליון שקל) יתקבלו באופן מיידי וללא התניות כלשהן ויתרת הסכום תועבר בראשית ינואר 2015, בכפוף לעמידת החברה ביעד צמיחה מעל 50% והתקדמות בתכנית התרחבות החברה לשוק המעבדות.

המימון ישמש את אקסלנז גם לתחילת מימוש תכנית הכבד עליה הודיעה לפני מספר שבועות. אקסלנז צפויה להתחיל בניסוי קליני שלב 3 פיבוטאלי בהתוויה לאבחון יתר לחץ דם בווריד הכבדי כבר ברבעון השלישי של 2014.

מנכ"ל החברה לארי כהן אמר היום כי "הסכם המימון יתמוך בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה. אקסלנז צופה שתגדיל באופן ניכר את הכנסותיה בכל אחת מהשנים הקרובות".