אינסוליין קופצת 5% בבורסה לאור הסכם הפצה נוסף

חתמה על הסכם עם רובין מדיקל לשיווק ה–InsuPad בו זמנית בשבדיה, נורבגיה ודנמרק כבר בתחילת 2015

מייק נץ / צילום: אינסוליין
מייק נץ / צילום: אינסוליין

מניית הביומד אינסוליין קופצת היום (ד') בבורסה לאחר שהחברה הודיעה כי בהמשך לפעילות המוצלחת בגרמניה וכן חתימה על הסכמי הפצה בהולנד ובלגיה - החברה מתרחבת לשלוש מדינות נוספות באירופה: שבדיה, נורבגיה ודנמרק.

אינסוליין עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת. המפיץ שנבחר כעת הינה חברת רובין מדיקל, המתמקדת במכירת מוצרים לתחום הסוכרת בארצות סקנדינביה, בין השאר של משאבות אינסולין ומוצרים מתכלים.

ההסכם הינו בבלעדיות לתקופה של 4 שנים וכולל יעדי מינימום למכירות. על פי הערכות המפיץ במדינות שבדיה, נורבגיה ודנמרק קיימים כ-220 אלף סוכרתיים המזריקים אינסולין לארוחות.

על פי מזכר ההבנות, המפיץ יקבל זכות בלעדית לשיווק המוצר במדינות האמורות ויהיה אחראי באופן בלעדי על השגת כל האישורים הנדרשים לכך, לרבות שיפוי ביטוחי, וביצוע כל הפעולות שידרשו לצורך זה, כולל, תועמלנות רפואית, הכנת חומר שיווקי, פירסום, הפצה לוגיסטית ותמיכת לקוחות. תחילת שיתוף הפעולה בין הצדדים מותנה בחתימה על הסכם סופי במהלך המחצית השנייה של הרבעון הנוכחי.

"ה-InsuPad מעורר עניין רב בתעשייה, בין השאר לאור פעילות מוצלחת בגרמניה ותוצאות משמעותיות מאלפי סוכרתיים שהשתמשו במוצר, כך שהסכם זה מהווה הוכחה נוספת מצד מפיץ איכותי בתעשייה בפוטנציאל הרב של המוצר", מסר מייק נץ, מנכ"ל אינסוליין. "בכוונתנו למנף את בסיס המידע הענק, אשר כולל משוב חיובי מגרמניה, מכלל המעורבים בטיפול בסוכרת, לצורך קבלת שיפוי ביטוחי במדינות סקנדינביה וכן לצורך קידום הסכמים מסחריים בטריטוריות נוספות. המוניטין של אינסוליין הולך ומתחזק, נפתחות בפנינו הזדמנויות עסקיות ואנו מאמינים כי ככל שנחתום על הסכמים נוספים כך נוכל לייצר ערך רב יותר לבעלי המניות שלנו".