פריון בשת"פ עם CYREN להרחבת אבטחת הגלישה שלה

שיתוף פעולה זה צפוי למנף את שירותי האבטחה המקוונים של CYREN במטרה לסייע בהרחבת חבילת יישומי הגלישה והאבטחה של פריון

ג'וזף מנדלבאום / צילום: איל יצהר
ג'וזף מנדלבאום / צילום: איל יצהר

פריון נטוורק הודיעה היום (ג') כי חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת CYREN, מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה מבוססי ענן. שיתוף פעולה זה צפוי למנף את שירותי האבטחה המקוונים של CYREN במטרה לסייע בהרחבת חבילת יישומי הגלישה והאבטחה של חטיבת Codefuel Perion.

שיתוף הפעולה מחזק את המחויבות של פריון לאספקת סביבה מקוונת בטוחה ומאובטחת עבור משתמשי הקצה שלה תוך העצמת חוויית המשתמש והשאת ערך עבור לקוחותיה, וכתוצאה מכך תאפשר לפריון לשפר את שימושיות לקוחותיה ואת שוויים לאורך זמן.

"הבטחת סביבת גלישה בטוחה ומאובטחת ללקוחותינו מהווה ערך עליון עבור פריון", אמר שמוליק בראל, סמנכ"ל בפריון. "בעזרת שיתוף פעולה זה, לקוחותינו יוכלו ליהנות ממגוון רחב של יישומי אבטחה, כך שיתאפשר להם להתמקד בבניית מוצרים טובים יותר למשתמשי הקצה שלהם".

"כמי שעוקבת ומטפלת ביותר מ-12 מיליארד טרנזקציות ביום, חברת CYREN מספקת שירותי אבטחה יציבים ואמינים ליותר מ-180 שותפים ולמשתמשים שלהם", אמר ליאור סמואלסון, מנכ"ל ויו"ר CYREN. "טכנולוגיית האיתור שלנו, המוגנת פטנט, מגנה על ארגונים, באופן עקבי ושיטתי מפני איומי אבטחה באינטרנט מכל סוג. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פריון אשר יאפשר לחברה להמשיך ולהגדיל את הערך שהיא מספקת ללקוחותיה בעולם".