Wix השיקה מוצר חדש לתחום הניוזלטרים

חברת האינטרנט Wix הודיעה אתמול על השקת מוצר חדש, ומנייתה עלתה בתגובה ב-3.2% במסחר בנאסד"ק. קהל היעד של Wix, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמה של אתר אינטרנט בקלות, מורכב בעיקר מעסקים קטנים. המוצר החדש שהושק אתמול, בינתיים בגרסת בטא, נקרא Wix ShoutOut, ומטרתו לייצר, לשלוח ולשתף ניוזלטרים מקצועיים בקלות.

החברה מציינת שהלקוחות שלה, שרבים מהם משתמשים בפלטפורמה לאיסוף וניהול פרטי הקשר של לקוחותיהם, יכולים להשתמש במוצר החדש לייצר קמפיין דואר אלקטרוני מעוצב ולהפיצו ללקוחות.

ניתן יהיה לשתף את הניוזלטר ברשתות חברתיות ולעקוב אחר הצלחת הקמפיין באמצעות נתוני צפיות. Wix מציעה חלק ניכר משירותי התוכן ללקוחות בחינם, כדי למשוך מנויים, אך הלקוחות מחויבים בתשלום בגין שירותי הפרימיום. בשלב זה גרסת הבטא של המוצר החדש היא חינמית, עד לשחרור המוצר המלא.

Wix ShoutOut מספק פתרון ידידותי למשתמש לצורך עסקי חיוני, ואנו רואים בו צעד משמעותי בדרך למימוש היעד של Wix - יצירת מערכת הפעלה לנוכחות עסקית ברשת", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ואחד ממייסדי Wix.

מניית Wix, שבהנפקה בנובמבר 2013 מחירה היה 16.5 דולר, ובשיא בפברואר הגיעה לכ-31.3 דולר, נסחרת כעת במחיר של כ-19.9 דולר, שמשקף לחברה שווי של 748 מיליון דולר.