"ביזנס אינסיידר": 10 הסטארט-אפים החמים של השנה

הכירו את 10 האפליקציות והטכנולוגיות שיהפכו את החיים שלכם קלים יותר - ויש להם סיכוי טוב להצליח בגדול

אפליקציית Yo / צילום: מתוך ביזנס אינסיידר
אפליקציית Yo / צילום: מתוך ביזנס אינסיידר

סטארט-אפים רבים קמים ונופלים, חלק מצליחים, ובאתר הכלכלי "ביזנס אינסיידר" החליטו לסמן את הסטארט-אפים החמים שהוקמו השנה ושיש להם פוטנציאל להגיע רחוק.

להלן רשימת 10 הסטארט-אפים המבטיחים של "ביזנס אינסיידר":

■ YO - אפליקציית המובייל הפשוטה הזו הצליחה לכבוש משתמשים רבים. מדובר באפליקציה די מגוכחת שפשוט שולחת הודעת "YO" כדי לגרום לאדם אחר להבין שאתם חושבים עליו. חודשים ספורים לאחר הקמתה, YO היא אחת האפליקציות הפופולריות באפסטור וגייסה עד כה 1.2 מיליון דולר.

■ Glamsquad - הסטארט-אפ הזה מאפשר לכם לקבוע תורים לתספורת או סלון יופי, כמו גט טקסי או אובר של מכוני היופי. ניתן להזמין תורים באפליקציה או באתר האינטרנט של החברה, שגייסה 1.5 מיליון דולר.

■ Knozen - החברה הזו גייסה 2.25 מיליון דולר לאפליקציית האייפון שלה שמאפשרת לעמיתים לעבודה לתקשר אחד עם השני באופן אנונימי. באפליקציה יכולים העמיתים לעבודה לענות על שאלות כמו "מי יותר ידידותי?" ובכך היא מתיימרת לאפשר לעובדים לדעת מה באמת חושבים עליהם בעבודה.

■ Shadow - השעון המעורר הזה מאפשר לכם להקליט ולזכור על מה חלמתם. הסטארט-אפ ניסה לגייס 50 אלף דולר בקיקסטארטר ובפועל גייס יותר מ-82 אלף דולר. האפליקציה הזו תעיר אתכם בעדינות עם צליל הולך ומתחזק, ולאחר מכן תוכלו להקליט בקולכם את החלום אותו חלמתם. לאחר מכן תוכלו להיזכר בחלומות.

■ ThriveOn - סטארט-אפ בתחום הבריאות. מדובר בשירות מובייל לאנשים בעלי הפרעות נפשיות, כאשר המטרה היא לחסוך למטופלים לבזבז זמן יקר בתורים, עלויות וכו'. לאחר הכנסת פרטים אישיים בפעם הראשונה, האפליקציה מצמידה למשתמשים "קואוצ'ר" שידריך אותם ומאפשרת להם לעקוב אחר ההתקדמות שלהם בטיפול לאורך זמן.

■ Splice - הסטארט-אפ הזה מאפשר ליוצרי מוזיקה לשמור, לשתף ולבצע מיקסים כמו גם לעבוד לצידם של מומחים בתחום. החברה גייסה 2.8 מ' ד' עד כה.

■ Inside.com - הסטארט-אפ שמתיימר לשנות את האופן שבו אתם צורכים חדשות, בעיקר בסמארטפון, ולהפוך את התהליך לפשוט ומהנה יותר. האתר מלא בלינקים וסיכומי חדשות קצרים. הקוראים יכולים למצוא חדשות על נושאים כמו "טכנולוגיה" או "גוגל". לאחרונה אפליקציית המובייל של הסטארט-אפ השיקה שירות פוש אלרט לנוחות המשתמשים.

■ Secret - בוודאי כבר שמעתם על האפליקציה הזו, שהפכה להיות אחת האפליקציות החמות בסיליקון ואלי. היא מאפשרת לשתף סודות באופן אנונימי, שחלקם הופכים ויראליים. החברה נוסדה ע"י יוצא גוגל כריס ביידר וגייסה עד כה 11.3 מ' ד'.

■ Mediocre Labs - מדובר באתר דילים יומי שמציע למכירה מוצר אחד ביממה. הוא לא דומה לאתרי דילים אחרים בכך שהוא נחשב "מופרע" מבחינת המוצרים שהוא מציע. החברה מעסיקה 35 עובדים והמייסד מאט רוטלג' מכר בעבר חברה שייסד לאמזון ב-110 מ' ד' בשנת 2010.

■ BRCK - הסטארט-אפ הזה פיתח נתב שעוזר לאנשים להתחבר לאינטרנט מכל מקום. הנתב יכול להתחבר לכמה רשתות ולשמש כ-hub. הוא גם יכול להמשיך לתפקד בזמן הפסקת חשמל בזכות מערכת אל-פסק. החברה גייסה 172 אלף דולר.