"אני השמאלן עוכר ישראל, האויב שנמצא עכשיו בצו 8"

קובי קיסוס פנה בפייסבוק ליואב אליאסי בעקבות תקיפת פעילי שמאל בהפגנה ע"י פעילי ימין בת"א - וזכה לקללות מצד גולשים

קובי קיסוס / צילום מתוך פייסבוק
קובי קיסוס / צילום מתוך פייסבוק

"אני השמאלן עוכר ישראל, האויב של המדינה שנמצא כרגע בצו 8 כאזרח שומר חוק במדינת ישראל!" - במילים אלה פתח קובי קיסוס את הסטטוס שלו בפייסבוק שכוון נגד יואב אליאסי, "הצל", בעקבות הסערה שהתחוללה בתגרה בין פעילי שמאל לימין בת"א.

קיסוס, שהסטטוס שלו פורסם בדף הפייסבוק של סטטוסים מצייצים וזכה לתהודה רבה, פנה לאליאסי וכתב: "כשאני לא בצו 8 אני מחנך בתיכון ומורה להיסטוריה ואזרחות, שמלמד את תלמידי על סובלנות ופלורליזם, קבלת האחר, יחס למיעוטים וחשיבותה של דמוקרטיה.

"אני לא מפחד מאבנים בשטחים, לא מגראדים על תל-אביב ולא עוד חודש של מבצע!אני מפחד מאנשים קיצוניים כמוך שברגע אחד מפיצים עלילת דרייפוס לקהל שלם! אתה והחבורה שהרביצה אתמול בתל-אביב מסוכנים לדמוקרטיה ולחברה הישראלית הרבה יותר מכל דבר אחר. בגלל קיצוניים כמוך כבר נרצח כאן ראש ממשלה!

זה שתסתובב לי עם דגלי ישראל בשדרות רוטשילד לא נותן לך בעלות על המעשה הציוני, להיפך אתה גורם לבושה למדינה היהודית שהיא גם דמוקרטית! חסר לך איזה להיט מפוצץ לחזור לתודעה, אני מוכן לסייע.אבל הסתה ושנאה על גב של ציבור שלם לא תחזיר לך את המקום. עכשיו דממה! תן לצה"ל לעבוד!".

הסטטוס של קיסוס זכה לתגובות רבות - ורבות מהן לא אוהדות בלשון המעטה. בימים שבהם השיח מידרדר ומפלס הזעם עולה, זכה קיסוס לנאצות מצד חלק מהגולשים. "ישמאלן מז***ן אתה בושה למדים שאתה לובש... כן ירבו אנשים כמו יואב אליאסי!!! לך תגיד לו בפנים מה שאתה חושב ואל תשחק אותה עבריין מקלדת ניראה אותך שלא יעשה עלייך לינץ ישרמיט של הערבים", כתב לו גולש אחד.

גולש אחר הגיב: "אתה החייל הכי מסוכן בצה"ל בשנייה אתה יכול לבגוד באנשים שאיתך שמאלני מסריח צבוע בכל רגע שתמצא לנכון תפקיר את החיילים שאיתך בוגד מז***ן". תגובה נוספת שנרשמה: "הוא גם בטח בוגד באשתו או יותר נכון בבעלו כי הוא בטוח גייז!!!!".