JFrog הישראלית השלימה סבב גיוס של 7 מיליון דולר

JFrog הינו סטארט אפ העוסק בפיתוח תוכנה, ניהול, אחסון והפצה ■ החברה מציעה גרסאות של קוד פתוח, גרסא מסחרית, ופתרון ענן למוצריה

סטארט אפ  הון סיכון הייטק כבלים בינארי /  צלם:   thinkstock
סטארט אפ הון סיכון הייטק כבלים בינארי / צלם: thinkstock

החברה הישראלית JFrog, המפתחת מוצרים לניהול, אחסון והפצה של תוכנה ופועלת מישראל וקליפורניה, גייסה 7 מיליון דולר בסבב הגיוס השני. המשקיעים בסבב הגיוס כוללים את VMware והשקעה נוספת של Gemini Ventures, קרן ההון סיכון הישראלית אשר הובילה את סבב הגיוס הקודם של החברה. כספי ההשקעה ישמשו את החברה להרחבת פעילות הפיתוח, האצת הפעילות בתחום הקוד הפתוח וכן להמשך הפעילות הגלובלית בתחומי השיווק והמכירות.

JFrog הינו סטארט אפ העוסק בפיתוח תוכנה, ניהול, אחסון והפצה. החברה מציעה גרסאות של קוד פתוח, גרסא מסחרית, ופתרון ענן (SaaS Cloud Solutions) למוצריה. החברה נוסדה ב-2008 על-ידי שלומי בן חיים, יואב לנדמן ופרדריק סימון. פעילות הפיתוח של החברה ממוקמת בנתניה, מוצרי החברה נמצאים בשימוש על ידי חברות כמו: אפל, נטפליקס ואמזון.

"אנחנו עדים למהפכה ולאוטומציה של תהליכי בנייה, אחסון והפצה של תוכנה" , אמר בן חיים, מנכ"ל JFrog. לדבריו "בזכות אינטגרציה מושלמת של ארטיפקטורי (Artifactory) ובינטריי (Bintray) עם מוצרים משלימים בתחום/ מערכות Continuous Integration, הפכה אתJFrog למכתיבת סטנדרט בלתי מתפשר בקהילת הקוד הפתוח, ובקרב חברות התוכנה הגדולות בעולם . מוצרי הדגל של JFrog ממצבים את החברה כחלוצה וכמובילה בניהול מחזור החיים של תהליכי פיתוח והפצה של תוכנה. בעתיד הקרוב כל תוכנה בעולם תבנה ותופץ באמצעות וב"דרך של JFrog".