ערב טוב לך

קולקציות שמלות הערב של קיץ 2014 מבליטות את השיק הבוהמייני, בפרשנות אלגנטית וקלילה

בין אם מדובר בגחמה גלובלית המשתלטת גם עלינו או סתם בטרנד חולף - קולקציות שמלות הערב של קיץ 2014 מבליטות את השיק הבוהמייני, בפרשנות אורבנית, קלילה ואלגנטית, שנעה על הקו שבין הקז'ואל למחויט. הדרמה נדחקת הצידה, הגזרות קלאסיות, מדויקות וחפות מעומס של אלמנטים קישוטיים, והמחשופים שומרים על פרופורציות. אחרי כמה עונות של צבעוניות מוגזמת, בקיץ הזה השחור חוזר אל מרכז הבמה, בשלל גרסאות מעניינות של משחקי שקיפות והסתרה. כך או כך, המגמה המובילה באגף שמלות הערב היא מראה נקי אך מתוחכם - מצד אחד מינימליסטי ומלוטש ומצד שני נשי, חושני ופתייני. רוב הגזרות מצטיינות בקווים נקיים (עם הבלחות של זוויות קאט-אאוט מפתיעות), בנימה ססגונית של גוונים ניאוניים בוהקים.

כדאי לזכור:

המראה הקלאסי של השמלה השחורה תמיד מנצח - בין אם מדובר בשמלת ערב קוקטית קטנה, מחויטת, או בוהמיינית בגזרת מקסי. במסגרת המגמה המונוכרומטית, מככבות גם גרסאות המנציחות את הקלאסיקה של שחור-לבן.

שעת הערב נעשית שלווה ונינוחה יותר בנעליים שטוחות, שיעניקו לשמלת הערב מראה נונשלנטי אך לא פחות אלגנטי.

במונחים פרקטיים, כדאי לבחור שמלת ערב קיצית שתוכלו ללבוש לאירוע חגיגי בערב או לבראנץ' יוקרתי, כך שהמראה המשתנה שלה יהיה תלוי רק בשילובים של הנעליים, התיקים והתכשיטים.

שלל פרשנויות אורבניות ואלגנטיות מוצעות לטרנד הניאון הקיץ הזה. אם בחרת בשמלה בגוון ניאוני, כדי להימנע ממראה פורימי עמוס מדי, ולהצניע בצבע את שאר פריטי הלבוש הנלווים כמו התיק והנעליים.

מי שמעוניינת לבלוט במיוחד באירוע, במראה חד-פעמי, מוזמנת לשכור לעצמה שמלת ערב מקורית ואוונגרדית. רוב המעצבים המקומיים של שמלות הכלה מציעים גם שמלות ערב להשכרה.