הישג לנטפליקס: יותר מ-50 מיליון מנויים בעולם

עיקר הגידול במספר המנויים נרשם עקב הצלחת הסדרה "כתום זה השחור החדש"

‎‎נטפליקס, אתר הווידיאו בתשלום הגדול בעולם, חצה את קו 50 מיליון המנויים. על-פי החברה, עיקר הגידול במספר המנויים נרשם בעקבות ההצלחה של הסדרה "כתום זה השחור החדש".

‏על-פי דיווחי החברה, ההכנסות עלו לרמה של 71 מיליון דולר וכמעט הכפילו את עצמן לעומת הנתונים של אשתקד.

‏עוד נמסר כי ברבעון האחרון הצטרפו כ-500 אלף מנויים חדשים, מה שמעמיד את המספר הכולל על 36.2 מיליון בארה"ב ו-13.8 מיליון בשאר העולם.

‏לצורך השוואה, מספר המנויים של רשת הכבלים המצליחה ‏HBO‏ (מנוי הכולל גם גישה לערוצים השייכים לרשת) עומד על 127 מיליון בפריסה עולמית.

‏אחד ממנועי הצמיחה של נטפליקס צפוי להיות מהלך שיווקי למכירת "כרטיסי מתנה" ברחבי ארה"ב, מקסיקו, קנדה וגרמניה, שבמסגרתו יוכלו לקוחות לרכוש מנוי מתנה לחבריהם ומשפחתם.

‏"כתום זה השחור החדש" היא הסדרה הפופולרית ביותר באתר, והיא זו שאחראית לעיקר הגידול, בעיקר בארצות אמריקה הלטינית. כעת מתמקדת החברה בהרחבת הפריסה לארצות נוספות, בעיקר בשוק האירופי.

‏אחד הגורמים להצלחה הוא ההכרה באיכות של התכנים באתר. בהקשר זה, קיבלו תכנים בלעדיים המופקים עבור האתר 31 פרסי אמי - כמות המהווה תחרות של ממש לרשתות טלוויזיה ותיקות.

‏יש לציין כי במקביל לגידול בתכנים העלתה החברה את מחירי המנוי ללקוחות חדשים. ההתייקרות עומדת על בין דולר אחד לשניים, תלוי במסלול ההצטרפות. מחיר המנוי עומד היום על כ-7.99 דולר לחודש. ‏‎‎‏