עדיין לא בישראל: FitBit השיקה אפליקציה לווינדוס פון

המשתמשים הישראלים לא צריכים לשמוח, האפליקציה של חברת צמידי הבריאות זמינה רק לווינדוס פון 8.1 שעדיין לא הגיעה רשמית לישראל

משתמשי ווינדוס פון מקופחים באופן קבוע לעומת עושר האפליקציות שניתן למצוא בפלטפורמות המתחרות, כאשר בישראל הקיפוח הוא אפילו גדול יותר, כי קצב הגידול באפליקציות המקומיות איטי יותר, השקות הסמארטפונים מגיעות בעיכוב רב והשקת ווינדוס פון 8.1 בישראל עדיין לא התרחשה.

בינתיים, ישנה גם בשורה חיובית למשתמשי ווינדוס פון בעולם הפונה לחובבי צמידי הבריאות המודדים צעדים ושינה. חברת FitBit המוכרת את המוצרים שלה גם בארץ (דרך רשת באג), היא הראשונה להשיק אפליקציה לפלטפורמה של מיקרוסופט, כך שגם משתמשי ווינדוס פון יוכלו להתחיל לקבל סטטיסטיקות על הצעדים שלהם. משתמשי ווינדוס פון בישראל יתאכזבו שוב, כי האפליקציה לא תפעל על מכשירים בעל ווינדוס פון 8 הנמכרים בארץ.

בארה"ב מיקרוסופט דווקא עובדת קשה על צמצום הפער של האפליקציות החסרות בפלטפורמה - למשל, אפליקציית הזמנת המוניות uber שהצטרפה לאחרונה לווינדוס פון. בישראל המצב לא טוב, ישראליים בעלי ווינדוס פון עדיין לא יכולים להשתמש בגט טקסי להזמנת מונית או להשתמש באפליקציה של לאומי קארד לשירותי מוניות או תשלום בחניונים.

גם תשלום על חנייה בכחול לבן לא אפשרי עם ווינדוס פון, כי פנגו לא השיקה את האפליקציה שלה. הזמנת כרטיסים לסרטי קולנוע ביס פלאנט, סינמה סיטי או גלובוס גם לא אפשרית, כי גם כאן אין אפליקציות לווינדוס פון. שלא לדבר שבמצב הביטחוני של היום, גם לא ניתן לצפות בשידורי חדשות 2, כי האפליקציה הרשמית של חברת החדשות לא זמינה.