חברת ThetaRay הישראלית גייסה 10 מיליון דולר

החברה הפועלת בתחום אבטחת הסייבר הפכה מחקר אקדמי שנמשך כ-10 שנים לפלטפורמה אנליטית לגילוי איומים המגנה על תשתיות קריטיות, מוסדות פיננסיים ומגזרי תעשייה נוספים

האקרים / צלם: רויטרס
האקרים / צלם: רויטרס

חברת ThetaRay הפועלת בתחום אבטחת הסייבר השלימה סבב גיוס חדש בהיקף 10 מיליון דולר. בסבב הגיוס השני של החברה השתתפו המשקיעים הקיימים ג'נרל אלקטריק, JVP ופועלים שוק הון. מ-ThetaRay נמסר שבכוונתה להשתמש בסכום שגויס כדי לבסס את המטה העסקי שלה בארה"ב ולהרחיב את נוכחותה בעולם.

ThetaRay הפכה מחקר אקדמי שנמשך כ-10 שנים לפלטפורמה אנליטית לגילוי איומים המגנה על תשתיות קריטיות, מוסדות פיננסיים ומגזרי תעשייה נוספים.

ללא צורך בכללים, היוריסטיקה או חתימות, הפלטפורמה המבוססת על מתמטיקה והפתרונות המרכיבים אותה חושפים מתקפות מסוגים שונים כמו zero-day, איומי APT, ליקויים תפעוליים והונאות. הפלטפורמה מאתרת את האיומים הלא מוכרים באמצעות ניתוח מיידי ובו-זמני של כל המקורות לנתוני אבטחה ונתוני תפעול, ללא הטיות שמקורן באדם או מכונה

"זו תקופה מלהיבה מאוד ב-ThetaRay, כאשר הביקוש למוצר ולטכנולוגיה גובר בקצב מהיר" אומר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "הביקוש בשוק לפתרונות שיכולים לזהות איומים לא מוכרים הגיע למסה קריטית, ומערך הפתרונות של ThetaRay, שהוכיח את עצמו בשטח, יכול לתת מענה אידיאלי לביקוש. סבב ההשקעה החדש יסייע לחברה לצמוח למעמד של מובילה בתחומה בשוק, ולקדם את נוכחותה הבינלאומית".