חברת הסייבר ThetaRay גייסה 10 מיליון דולר

ThetaRay הפכה מחקר אקדמי שנמשך כ-10 שנים לפלטפורמה לגילוי איומים המגנה על תשתיות קריטיות, מוסדות פיננסיים ומגזרי תעשייה נוספים

מארק גזית / צילום: גבריאל בהרליה
מארק גזית / צילום: גבריאל בהרליה

חברת ThetaRay, אשר פועלת בתחום אבטחת הסייבר השלימה סבב גיוס בהיקף 10 מיליון דולר. בסבב הגיוס השני של החברה השתתפו המשקיעים הקיימים: ג'נרל אלקטריק, JVP ופועלים שוק הון. מ-ThetaRay נמסר שבכוונתה להשתמש בסכום שגויס כדי לבסס את המטה העסקי שלה בארה"ב ולהרחיב את נוכחותה בעולם. מאז הקמתה גייסה החברה 16.5 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי.

ThetaRay הפכה מחקר אקדמי שנמשך כ-10 שנים לפלטפורמה לגילוי איומים המגנה על תשתיות קריטיות, מוסדות פיננסיים ומגזרי תעשייה נוספים.

הפלטפורמה חושפת מתקפות, ליקויים והונאות. הפלטפורמה מאתרת את האיומים הלא מוכרים באמצעות ניתוח מיידי של מגוון נתונים, ללא הטיות שמקורן באדם או מכונה.

"זו תקופה מלהיבה מאוד ב-ThetaRay, כאשר הביקוש למוצר ולטכנולוגיה גובר בקצב מהיר", אומר מארק גזית, מנכ"ל החברה, "הביקוש בשוק לפתרונות שיכולים לזהות איומים לא מוכרים הגיע למסה קריטית, ומערך הפתרונות של ThetaRay, שהוכיח את עצמו בשטח, יכול לתת מענה אידיאלי לביקוש. סבב ההשקעה החדש יסייע לחברה לצמוח למעמד של מובילה בתחומה בשוק, ולקדם את נוכחותה הבינלאומית".

ThetaRay

■ שנת הקמה: 2012

■ מנכ"ל: מארק גזית

■ גיוסי הון: 16.5 מיליון דולר

■ משקיעים: ג'נרל אלקטריק, JVP ופועלים שוק הון

* מקור: IVC-Online