סמסונג מפטרת 25 עובדים ממרכז המו"פ בישראל

במרכז המו"פ של החברה ברמת גן החליטו להתמקד בפעילויות חדשות כמו תחום המחשוב הלביש לצורכי מעקב ובריאות והאינטרנט של הדברים ■ החברה תגייס 20 עובדים נוספים לפעילויות הללו עד סוף השנה

פיטורים במרכז המחקר והפיתוח של סמסונג ישראל ברמת גן. החברה פיטרה 25 עובדים שעסקו בתחומי האנלוג וה-Backend מתוך 250 עובדים. הסיבה לכך היא העברת התחום הזה לחברות חיצוניות והתמקדות במרכז הפיתוח בתחומים אחרים. בסמסונג מעוניינים להתמקד בתחום המובייל Health, אשר דוגמא אחת שלו כבר ניתן לראות בסמארטפון גלקסי S5 עם חיישן הטביעות אצבע לזיהוי דופק ולחץ. כמו כן, החברה תעבוד על פיתוח בתחום המחשוב הלביש לצורכי מעקב ובריאות והיא גם תעמיק את הפעילות שלה באלגוריתמיקה ותוכנה.

בסמסונג מו"פ רוצים להרחיב את הפעילות שלהם בקומפיטור ויז'ן, כך שניתן לעשות אנליזה ממידע בתמונת המסך ולהבין מה קורה בה וכך לבצע תקשורת טובה יותר עם המשתמש. כמו כן, החברה גם עוסקת בעולם האינטרנט של הדברים (IOT). סמסונג גייסה 10 עובדים בחודשים האחרונים לפעילויות הללו והיא מתכננת להוסיף עוד 20 עובדים עד סוף השנה.

סמסונג מו"פ ישראל אחראית על פיתוח עיבוד התמונות בסמארטפונים של סמסונג, כאשר אפשר לראות את העבודה שלה בגלקסי S5.

כדאי להבדיל בין שתי הפעילויות של סמסונג בישראל. סמסונג מחזיקה מרכז מו"פ שהוקם לפני כ-5 שנים ברמת גן. המרכז פועל בצורה עצמאית מפעילות השיווק וההפצה של החברה המרוכזת ביקום ומנוהלת על-ידי מנכ"ל נפרד.

מסמסונג מו"פ ישראל לא נמסרה תגובה.