אפל החלה לייצר דגם חדש של אייפד; חשיפה צפויה בקרוב

הייצור ההמוני של אייפד בגודל מלא עם מסך 9.7 אינץ' כבר החל, וחשיפת המכשיר תיערך בסוף הרבעון הנוכחי או בראשית הרבעון הבא, לדברי שניים מהמקורות

הספקיות של אפל החלו ליצר אייפדים חדשים, לדברי מקורות יודעי דבר, וזאת במסגרת מאמצי החברה להמריץ את מכירות הטאבלטים לאחר שני רבעונים רצופים של ירידות.

הייצור ההמוני של אייפד בגודל מלא עם מסך 9.7 אינץ' כבר החל, וחשיפת המכשיר תיערך בסוף הרבעון הנוכחי או בראשית הרבעון הבא, לדברי שניים מהמקורות. כמו כן החל גם ייצורה של גרסה חדשה של האייפד מיני 7.9 אינץ', וקרוב לוודאי שהמכשיר יהיה זמין עד סוף השנה, לדברי המקורות.

העיתוי משחק תפקיד קריטי במאמצי אפל לקדם מוצר חדש לקראת עונת הקניות של סוף השנה ותחילת השנה הבאה. קו המוצרים צפוי לכלול אייפונים חדשים עם צגים גדולים יותר וכן מכשיר דמוי-שעון לטיפוח הבריאות. ב-9 בספטמבר תערוך אפל אירוע השקה לטלפונים החדשים. בחודש שעבר אמר מנכ"ל אפל, טים קוק, כי לחברה "שורת מוצרים שלא-ייאמנו בצנרת הפיתוח שלה" וכי "אנחנו פשוט לא יכולים לחכות להראות אותם לכם".

אפל חייבת לקדם את עסקי האייפד, המהווה את קטגוריית המוצר השנייה בגודלה שלה לאחר האייפון. ברבעון הפיסקאלי השלישי של אפל, שהסתיים ב-28 ביוני, התכווצו מכירות האייפד ל-13.3 מיליון יחידות.