הטיפ היומי: ענקית תרופות עם פוטנציאל זינוק של 40%

במחלקת המחקר של UBS סבורים כי מיילאן עוד תקבל אישור לרבים מהמוצרים שלה

תרופות, רפואה רופא טבע אקמול כאבי ראש כדורים  / צלם: thinkstock
תרופות, רפואה רופא טבע אקמול כאבי ראש כדורים / צלם: thinkstock

חברת התרופות Mylan נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא 17.4 מיליארד דולר. החברה מפתחת תרופות גנריות, תרופות ייחודיות בתחומים רפואיים ספציפיים וכן חומרי גלם פעילים (API). מיילאן הוקמה בשנת 1961 במערב וירג'יניה, ארה"ב, ולפי נתוני החברה היא משווקת כיום את מוצריה בכ-140 מדינות.

לפני כשבוע פרסמה מיילאן פרסמה דוחות כספיים לסיכום הרבעון השני של השנה, ובו היא רשמה הכנסות של כ-1.8 מיליארד דולר ורווח נקי של 69 סנט למניה.

משיחת הוועידה שערכה הנהלת החברה אחרי פרסום הדוחות, למדנו מספר דברים: ראשית, להערכת ההנהלה, מיילאן יכולה להשיג את הרף התחתון של התחזית שלה לרווח הנקי למניה ב-2014 - גם אם לא תשיק גרסה גנרית לתרופת הקופקסון (שמיוצרת במקור על ידי טבע). התחזית כוללת השקות גנריות אחרות, ובהן למשל של תרופת Paxil XR.

שנית, הניסויים הקליניים בתרופת הנשימה Advair החלו, ומיילאן עדיין מצפה להיכנס לשוק בשנת 2016.

שלישית, בכל הקשור לקופקסון, ההנהלה ממשיכה להיות פעילה בדיונים מול רשות המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) ואף הגישה מחקר שנוגע לביטוי הגנים ומידע נוסף בתגובה לעתירה שהגישה טבע ל-FDA.

ורביעית, בנוגע ל-Lidoderm, ההנהלה ממשיכה להאמין שאין סוגיות סביב בקשתה לאישור התרופה שיסבירו העיכוב בקבלתו.

החדשות הטובות לדעתנו הן שהמספרים יורדים בגלל עיכובים באישורים מצד ה-FDA, ובסופו של דבר מיילאן תקבל אישור לשווק רבים מהמוצרים החשובים האלה. הנהלת החברה ממשיכה לעשות עבודה מצוינת, ואנחנו ממשיכים להרגיש נוח עם היסודות הקיימים, וממשיכים לחבב את מניית מיילאן ברמות המחיר הנוכחיות.

המלצתנו למניית מיילאן היא "קנייה". מחיר היעד שלנו עבורה עומד על 65 דולר, והוא מתבסס על מכפיל 14 לרווח הנקי המתואם למניה, שצפוי לדעתנו להגיע ל-4.7 דולר בשנת 2016. מחיר היעד מהווה פרמיה של כ-40% על פני מחיר המניה בוול סטריט.

מחלקת המחקר, UBS

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם