מחפשים מניה ישראלית אטרקטיבית לטווח ארוך? הנה הצעה

מחלקת המחקר בוויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון, ממליצה על מניית נייס ב"תשואת יתר"

חברת נייס נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב, ושווי השוק שלה הוא כ-2.3 מיליארד דולר. החברה מספקת פתרונות אודיו ו-וידאו לשוק הארגוני ולשוק הביטחוני. המגוון הרחב של מוצריה משמש יותר מ-25 אלף לקוחות לצורך הגברת ביצועיהם העסקיים והאבטחה.

הצטרפנו להנהלת נייס לפגישות עם משקיעים, וחזרנו משם בעלי גישה חיובית יותר בכל הנוגע לסיכויי החברה להאיץ את צמיחתה בטווח הארוך. הטון בפגישות היה חיובי; נייס נהנית מהשינוי שבוצע לאחרונה בעמדת המנכ"ל, לאחר מינויו של ברק עילם שהיה בעבר נשיא אזור אמריקה בחברה. אנחנו מאמינים שמשקיעים לטווח ארוך צריכים להסתכל על השינוי כזרז פוטנציאלי לשיפור הביצועים, יעילות משופרת ומיקוד רב יותר בהזדמנויות צמיחה חדשות.

מאז כניסתו לתפקיד באפריל, עילם החליף שלושה ראשי יחידות עסקיות, וביצע הפרדה לפי פעילויות בתוך העסקים הביטחוניים. הוא מקדיש זמן רב לבחינת עסקי החברה במטרה לאפשר לנייס לחזור לשיעורי צמיחה אורגנית דו-ספרתיים. אנו מאמינים שההזדמנויות בשווקים באימוץ הפתרונות האנליטיים עדיין בשלבים מוקדמים, והשקת פלטפורמת הקלטה חדשה יכולה להיות מנוע משמעותי בתחילת 2015.

אנו סבורים שתוכנית אסטרטגית מעודכנת והשינויים בהנהלה יכולים להיות קטליזטורים למניה. להערכתנו, לנייס יש אפשרויות צמיחה משמעותיות, בהתבסס על אימוץ מוגבר של פתרונות אנליטיים (50% מההזמנות); השקת הפלטפורמה החדשה; ביקוש לפתרונות נגד הונאות ונגד הלבנת הון; הזדמנויות בתחום המיזוגים והרכישות; וכן ביצוע ויעילות משופרים.

להערכתנו, עילם יכול להביא פרספקטיבה חדשה לנייס ועשוי להפיח חיים בחברה בעזרת התוכנית האסטרטגית. אנחנו מעריכים שהאסטרטגיה של נייס לא תשתנה באופן מהותי, אולם שינויים קלים באסטרטגיה והתמקדות בהזדמנויות צמיחה - עשויים להוביל לשיפור בצמיחה בהכנסות.

אנחנו ממשיכים לראות במניית נייס הזדמנות השקעה אטרקטיבית לטווח הארוך, בין היתר בזכות המאזן הבריא שלה והמעמד החזק בשוק. בנטרול מזומנים בהיקף של כ-7.5 דולר למניה, המניה נסחרת במכפיל רווח של 11 ל-2015. כמו כן, לחברה יש מספיק הון לצורך מימון רכישות נוספות. אנחנו נותרים בהמלצת "תשואת יתר".

*** מחלקת המחקר, וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם