נעילה שלילית בוול סטריט בצל המשבר באוקראינה

דיווחים באוקראינה: כוחות מורדים בגיבוי צבא רוסיה פלשו לאוקראינה לעומק של כ-20 ק"מ וכבשו את העיר נובואזובדק ■ התמ"ג האמריקני צמח ברבעון השני ב-4.2% - מעל הצפי ■ מכירות הבתים בתהליך ברמה הגבוהה מזה כשנה

 וול סטריט אירופה  / צילום: בלומברג
וול סטריט אירופה / צילום: בלומברג

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') בירידות, לאחר 3 ימי מסחר רצופים של עליות שערים, במסגרתם כבש מדד ה-S&P 500 לראשונה את רף ה-2,000 נקודות. זאת, על רקע הדיווחים כי כוחות מורדים בגיבוי צבא רוסיה פלשו לאוקראינה לעומק של כ-20 ק"מ וכבשו את העיר נובואזובדק (Novoazovsk).

כלכלת ארה"ב צמחה ברבעון השני בקצב של 4.2%, בעיקר בשל הגידול בהשקעות עסקיות בבניה. הנתון הראשוני הצביע על צמיחה של 4%. אנליסטים צפו שהנתון הסופי יגיע ל-3.9%. העסקים הגדילו את השקעתם בתשתיות ובניינים ב-9.4% ובציוד ב-10.7%, מעל התחזיות הראשוניות. גם העלייה ביצוא הייתה גבוהה מהצפוי - 10.1%, בעוד הייבוא ירד מעט ל-11%. הוצאות הצרכנים ברבעון נותרו על כנן, עם עלייה שנתית של 2.5%.

עוד פורסמו היום תביעות האבטלה השבועיות, שנותרו מתחת לרף ה-300 אלף - 298 אלף תביעות בשבוע החולף.

כמו כן פורסם נתון מכירות הבתים בתהלך, שעלו ב-3.3% ביולי לרמה הגבוהה מזה 11 חודשים.

מניות במוקד

מובילאיי ירדה היום לאחר שזינקה ביומיים האחרונים, בין היתר הודות לסקירות חיוביות מאוד שפרסמו אנליסטים. אנליסט אחד אף כינה את הטכנולוגיה שהחברה מפתחת "אייפון מומנט".

טאואר הודיעה היום על הלקוח הראשון של המיזם שלה עם פנסוניק, חברת Himax, המפתחת את מצלמות הדור הבא עבור יישומי טלפונים חכמים בתהליך CIS.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]