המניה ששוברת שיאים בגלל האייפון 6 - וזו ממש לא אפל

מניית אווגו היא אחד הספקים הבולטים של חברת אפל, ואנליסטים מקפיצים את מחירי היעד למניה

סוחרים בבורסת ניו יורק / צילום: רויטרס
סוחרים בבורסת ניו יורק / צילום: רויטרס

מניית אווגו (סימול: AVGO) בוודאי לא נמצאת על הרדאר של המשקיע הישראלי המצוי, אך אולי כדאי שתתחילו לגלות בה התעניינות: הערב (ו') היא מזנקת לשיא היסטורי הודות לדוחות כספיים טובים ושלל המלצות אנליסטים שמתכוננים בקוצר רוח להשקת האייפון 6 בחודש הקרוב.

אחד הלקוחות המרכזיים של אווגו היא חברת אפל, כלומר אווגו, הפועלת בשוק המוליכים למחצה, מייצרת שבבים עבור רכיבי מוצרי אפל. מניותיה זינקו ב-56% מתחילת השנה והיא בין 10 המניות עם הביצועים הטובים ביותר במדד S&P 500. לשם ההשוואה, המדד עצמו עלה מתחילת השנה ב-8%.

לא פחות מ-10 אנליסטים העלו היום את מחירי היעד למניית החברה. כך, למשל, בבית ההשקעות Sterne Agee העלו את מחיר היעד ל-100 דולר מ-93 דולר למניה ומציינים כי "תזרים המזומנים החזק יימשך גם בשנה הבאה. אווגו זה אחד השמות החזקים בוול סטריט".

ב-JP מורגן העלו את מחיר היעד ל-87 דולר מ-61 ד' למניה והדגישו כי המניה צפויה להיטיב מהשקת האייפון 6.

בבית ההשקעות RBC Capital Markets הקפיצו את מחיר היעד ל-99 ד' מ-87 ד' וציינו כי חברת אווגו היא ספק של "ברירת מחדל" עבור אפל.

בליל חמישי פרסמה אווגו את הדוחות הרבעוניים שלה ודיווחה על זינוק של 70% ברווח הנקי ל-1.26 דולר למניה - הרבה מעל התחזיות שעמדו על 1.05 ד'. ההכנסות עלו ב-81% ל-1.27 מיליארד דולר.