משרד האוצר משיק אתר משודרג: יספק תוכן בערבית

מהיום ניתן למצוא סקירות חודשיות על מצב המשק וסקירות על ענף הנדל"ן למגורים החל משנת 2010 ■ באתר החדש רוכזו לראשונה, באזור נפרד, סקירות ודוחות שמפיץ המשרד ומידע על הוועדות שיזם המשרד

האתר החדש של משרד האוצר / צילום: מתוך האתר
האתר החדש של משרד האוצר / צילום: מתוך האתר

לראשונה מאז החל לפעול, יספק משרד האוצר תכנים לגולשים גם בשפה הערבית. החל מהיום ניתן לקרוא באתר בעיקר מידע שימושי בסיסי בערבית אך בעתיד, כך מבטיחים באוצר, השירות בערבית יורחב לתחומים נוספים.

האוצר השיק היום אתר אינטרנט מחודש, במטרה לשפר את השירות לאזרחים ולספק כלים ידידותיים לאיתור מידע. בין היתר נוספו לאתר החדש אפשרויות לחפש הודעות לעיתונות, סקירות חודשיות על מצב המשק וסקירות על ענף הנדל"ן למגורים החל משנת 2010 כשבעבר היה ניתן לחפש רק חודשיים-שלושה אחורה. האתר הותאם לגלישה בדפדפנים נוספים, מכשירי טאבלט וסמאטרפונים.

באתר החדש רוכזו לראשונה, באזור נפרד, סקירות ודוחות שמפיץ המשרד ומידע על הוועדות שיזם המשרד. אתר משרד האוצר מכיל את תתי האתרים של אגפיו ויחידות נוספות המצויות תחת סמכותו. שדרוג האתר מתבצע בהדרגתיות - בשלב הראשון עלו לאוויר אתר אגף התקציבים, אתר אגף השכר והסכמי עבודה, אתר אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון ואתר המדפיס הממשלתי.

בשלבים הבאים ישודרגו אתר הרשות לזכויות ניצולי השואה, הכלכלן הראשי - הכנסות המדינה, מחקר וקשרים בינלאומיים ואתר החשב הכללי.