בנק הפועלים משדרג מערך השירותים לתעשיית ההיי-טק

במסגרת המהלך, ייכנס יוסי ויניצקי לתפקיד הממונה על תחום ההיי-טק בבנק

בנק הפועלים מבצע מהלך אסטרטגי נרחב לשדרוג מערך השירותים שהוא מעניק לתעשיית ההיי-טק, במטרה להרחיב משמעותית את השירותים שמוצעים הן לחברות טכנולוגיה בוגרות והן לסטארט-אפים על בסיס גלובלי. במסגרת המהלך, ייכנס יוסי ויניצקי לתפקיד הממונה על תחום ההיי-טק בבנק.

ויניצקי, בכיר בתחום הון הסיכון הישראלי מזה 20 שנה. בתפקידו האחרון שימש ויניצקי 14 שנים כסגן נשיא וכשותף בכיר בקרן הון הסיכון "אתגר", המנהלת 200 מיליון דולר, והיה אחראי על חלק ניכר מהשקעותיה.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים: "ישראל, כמשק הצמא לצמיחה, חייבת לטפח את הקטר הטכנולוגי, כדי שימשיך להוביל אותנו לצמיחה מהירה. בנק הפועלים מקדיש כבר שנים תשומת לב מיוחדת לתחום הזה והמינוי של יוסי ויניצקי, מבכירי תעשיית הון הסיכון, מהווה צעד חשוב נוסף להרחבת פעילות הבנק לקידום תעשיית ההיי-טק בישראל".

הצטרפותם של ויניצקי ושל מומחים נוספים הינה חלק מיישום אסטרטגיה רב-שנתית שמוביל בנק הפועלים להעמקת הפעילות בתחום הטכנולוגיה אשר כוללת הרחבה ושכלול של סל המוצרים, מדיניות האשראי ומנגנוני השירות. הרחבת הפעילות תתבצע באמצעות צוותים של בנקאי היי-טק ייעודיים המתמחים במתן שרות לחברות היי-טק.

חברות אלה זקוקות לשותף שמבין את צורכיהן ואת הסביבה העסקית בה הן פועלות, הן בסניפים של הבנק בישראל והן במוקדי ההיי-טק החשובים בארה"ב, בשיתוף החטיבה הבינלאומית של הבנק. בתחום פתרונות האשראי, הגדיר הבנק מדיניות ותהליכים המספקים תשובות ופתרונות מהירים התפורים לצרכים המיוחדים של חברות ההיי-טק.

המהלך מצטרף לסדרת מהלכים אשר ביצע בנק הפועלים בשנים האחרונות במסגרת אסטרטגיה זו.