הטיפ היומי: ורינט - התוצאות מצביעות על הזדמנות במניה

ההנהלה גם העלתה את התחזית השנתית, בין היתר על רקע מספר הזמנות גדולות בתחום הביטחוני, שמוסיפות למומנטום החיובי

חברת ורינט , ספקית מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני, נסחרת בנאסד"ק (סימול: VRNT) בשווי של כ-3.25 מיליארד דולר. החברה, שבניהול דן בודנר, הייתה חלק מקבוצת קומברס טכנולוג'י, אך היא פוצלה ממנה וכיום היא חברה עצמאית.

ורינט פרסמה באחרונה את דוחות הרבעון הפיסקלי השני (שהסתיים בסוף יולי). התוצאות היו טובות, והחברה עקפה את תחזיות השוק הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח. חשוב מכך, ההנהלה העלתה את התחזית השנתית, בין היתר על רקע מספר הזמנות גדולות בתחום הביטחוני, שמוסיפות למומנטום החיובי.

ברבעון שהסתיים ביולי, התוצאות החזקות הצביעו על ביצועים מרשימים ועל העזרה של חברת KANA, שנרכשה בפברואר, בכל הקשור להשגת לקוחות חדשים ומכירות נוספות ללקוחות קיימים.

יש שלוש שאלות שנוגעות ל-ורינט ויכולות להשפיע עליה: הראשונה היא האם תבוצע אינטגרציה מוצלחת של חברת KANA? זוהי הרכישה הגדולה ביותר של ורינט בשנים האחרונות. אנו מכירים בסיכונים הכרוכים באינטגרציה, אך לאור התוצאות הטובות במחצית הראשונה, עסקי ה-Big Data Analytics של ורינט ממוצבים היטב להצליח באינטגרציה ולייצר סינרגיות מהשיתוף בין החברות. להערכתנו הרכישה מייצרת ל-ורינט הזדמנויות.

השאלה השנייה היא האם הרוחות הנגדיות בתחום ההוצאות הממשלתיות ישפיעו על התחום הביטחוני בעסקי ורינט. להערכתנו, הביקוש נותר חזק, אך הרוחות הנגדיות בכל הקשור למימון עלולות להגדיל התנודתיות בין הרבעונים, כשמחזורי המכירה מתארכים בשל אי-הוודאות התקציבית. לדעתנו השוק מבין את הדינמיקה הזו.

השאלה השלישית היא האם שולי הרווח של ורינט יתרחבו. בהתאם למה שראינו בשולי הרווח הטובים שנרשמו ברבעון האחרון, אנו מצפים ששולי הרווח התפעולי יתרחבו, וסבורים שזה יעד שניתן להשגה.

ברמות הנוכחיות, אנחנו מאמינים שמניית ורינט מציעה הזדמנות משכנעת. אנחנו מעלים את מחיר היעד ב-4 דולר ל-64 דולר - פרמיה של כ-19% על מחיר השוק, וההמלצה נותרת "תשואת יתר".