רוביקון רכשה שלד בורסאי ושוקלת לצקת את פעילות הקבוצה

רוביקון רוכשת 60% מהון המניות המונפק של ישאל תמורת 1.8 מיליון שקל וכן את הזכויות על הלוואת הבעלים הנוכחיים שניתנה לחברה ב-400 אלף שקל

אמיר ברמלי / צילום: כפיר חרבי
אמיר ברמלי / צילום: כפיר חרבי

השלד הבורסאי ישאל אמלט השקעות מחליף ידיים: חברת ההחזקות רוביקון ביזנס גרופ רכשה את השליטה בחברה - כך דיווחה החברה לבורסה.

קבוצת רוביקון, שבבעלותו ובניהולו של אמיר ברמלי, סיכמה על רכישת 60% מהון המניות המונפק של החברה תמורת 1.8 מיליון שקל וכן את הזכויות על הלוואת הבעלים הנוכחיים שניתנה לחברה ב-400 אלף שקל.

עבור קבוצת רוביקון ואמיר ברמלי מדובר על דריסת רגל שנייה בשוק ההון המקומי, כאשר לפני מספר חודשים הודיע על כוונתו לממש האופציה לרכישת השלד הבורסאי פילת, ששמו שונה מאז ל-וו.טי.פי.

החברה מציעה טכנולוגיה מהפכנית של לניצול ומיחזור פסולת עירונית, וערך מניותיה WTP זינק משמעותית מאז תחילת הפעילות.

ברמלי, שהתבטא לפני מספר חודשים כי הוא שוקל להנפיק את קרן קלע שבבעלותו בבורסה, שוקל להשתמש בשלד הבורסאי של ישאל על מנת לצקת לתוכו את פעילויות קבוצת רוביקון בהן קרן קלע, ובכך לאפשר את צמיחתה של הקבוצה הקרן, שעד כה הוגבלה בהיקף פעילותה כמתחייב מתקנות רשות נייירות ערך.

המהלך יאפשר לקרן קלע לפתוח בפני משקיעים חדשים אפשרויות השקעה מגוונות ואטרקטיביות , אפשרויות שעמדו עד היום רק בפני מספר מועט של משקיעים, בהתאם לתקנות רשות ני"ע.

"הצהרנו לא אחת בשנה האחרונה כי אנו עמלים על מהלך 'פורץ דרך' שיכולות להיות לו גם השפעות חברתיות, שיסייע לעודד את פעילות ההשקעה ולשחרר את החסם הניצב בפני משקיעים פרטיים התרים אחר חברות המתמחות במיקרו-השקעות וכן בפני חברות טובות ורציניות, אך שאינן בנק או תאגיד ענק, להשיג מימון הוגן", מסר ברמלי.